پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه سیاسی پس از آزادی می‌تواند باز هم مدیرعامل پرسپولیس باشد یا نه را من نمی‌دانم.

جعفر کاشانی درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس در روزهایی که مدیرعامل این باشگاه در بازداشت به سر می‌برد گفت: به هر حال حمیدرضا سیاسی از بازداشت بیرون می‌آید و سوءتفاهم‌‌ها هم برطرف می‌شود و هدف همه مسئولان این است که باشگاه بزرگی از تیم پرسپولیس ساخته شود.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورت آزادی سیاسی آیا باز هم او می‌تواند به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت کند یا نه، اظهار داشت: اینکه سیاسی می‌تواند به کارش در پرسپولیس ادامه دهد یا نه را من نمی‌دانم چون اینجا یک باشگاه دولتی است و همه چیز در آینده مشخص شد.

کاشانی درباره اینکه از او به عنوان مدیرعامل آینده پرسپولیس نام برده می‌شود، افزود: من مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم و این مسئله را رد می‌کنم.

وی درباره حضور منتقمی و کلانی در دادسرا برای پاسخگویی به برخی مسائل مبهم پرونده سیاسی اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره به تعویق افتادن پرداخت مطالبات مالی به بازیکنان این تیم و اینکه این مسئله باعث ناراحتی آنها شده اظهار داشت: از مسائل مالی من اطلاعی ندارم و منتقمی پیگیر این مسائل است. این را هم می گویم که من رئیس هیات مدیره پرسپولیس نیستم و برای خدمت دنبال عنوان نمی گردم!

کاشانی درباره جذب بازیکن هم گفت: وقتی همه شرایط درست شود بازیکن هم می‌گیریم اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که پرسپولیس خودش آکادمی داشته باشد و بازیکنان آکادمی خودش را در تیم بزرگسالان مورد استفاده قرار دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر این تعلل باعث شود بازیکنان مد نظر درخشان راهی تیم‌های دیگر شوند در آن صورت تکلیف چیست،‌ گفت: امیدوارم که بازیکنان مد نظر درخشان به تیم دیگری نروند! 

 

 

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هدایتی و افرادی مثل او در مقاطع مختلف به پرسپولیس کمک کرده‌اند و امیدوارم از این سرمایه‌های باشگاه به درستی استفاده کنیم.

جعفر کاشانی درباره قدم‌هایی که هدایتی برای رفع مشکلات باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر برداشته گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است که بیش از 30 میلیون هوادار دارد و همه هواداران پرسپولیس عوام نیستند و خواص هم جزو این هواداران هستند که در مقاطع حساس می‌توانند نقش مهمی در این باشگاه ایفا کنند چرا که آنها سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس هستند و در صورت داشتن یک تشکیلات قطعا می‌توانند قدم‌های خوبی برای پرسپولیس بردارند.

وی ادامه داد: هدایتی در گذشته هم نشان داده که به پرسپولیس علاقه دارد و در رفع مشکلات این باشگاه نقش‌هایی هم ایفا کرده و ما می‌توانیم از این پتانسیل استفاده کنیم و در صورتی که نیازی به کمک این افراد باشد از آن بهره ببریم تا مشکلات باشگاه حل شود همانطور که در همه جای دنیا شرایط همینگونه است. هدایتی و افرادی مثل او در مقاطع مختلف به پرسپولیس کمک کردند و امیدوارم از این سرمایه‌ها نهایت استفاده را ببریم.

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌های تلفنی هدایتی و درخشان برای کمک به پرسپولیس به صورت مخفیانه برای جذب بازیکن هم اظهار داشت: من هم این مسئله را شنیدم و مطمئن هستم که صحبت‌هایی که انجام شده برای کمک به باشگاه بوده چرا که الان که در آسیا هستیم همه علاقمند هستند تیمی نیرومند راهی این مسابقات شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم جایگاهی برای افرادی نظیر هدایتی در پرسپولیس منظور شود تا قدم‌های بلندی برای این سرمایه‌های باشگاه برداریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)