مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: “ما برای تک تک امتیازهای بازی‌های نیم فصل اول برنامه‌ریزی کرده‌ایم و باید به نحوی مسابقاتمان را پشت سر بگذاریم که در انتهای میان فصل جایگاه مناسبی را از آن خود کرده باشیم.”


به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه حبیب کاشانی که در جمع بازیکنان پرسپولیس در اردوی پیش از بازی با سایپا سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه باید نشان دهیم آنچه در بازی با صبا گذشت فقط یک اتفاق بود، افزود:” باید ضمن درس گرفتن از اشتباهات، آنها را فراموش کنیم و رو به حرکت کنیم و برای اهداف بلندی که داریم بجنگیم.”

کاشانی تصریح کرد:” در کنار مسائل فنی باید باور کنیم که اگر لطف خدا شامل‌ حال‌مان نشود کاری از پیش نمی‌بریم. وقتی اخلاق را رعایت کنیم و از دروغ و دودستگی و تفرقه بپرهیزیم، شک نکنید که لطف خدا هم شامل حالمان می‌شود و رسیدن به هدف آسان می‌گردد.”

 



سرپرست باشگاه پرسپولیس، افزود:” کادر فنی پرسپولیس کادر با دانش و بسیار خوبی است، بازیکنانی که امسال در این تیم هستند نیز از بهترین‌های فوتبال کشور هستندو باید از این فرصت استفاده و کاری کرد که نام پرسپولیس لرزه بر تن حریفان بیندازد.”

وی تاکید کرد:” برای من عملکرد بازیکنان مهم است و از کادر فنی می‌خواهم با آنالیز دقیق فعالیت بازیکنان، ما را در مواجهه حرفه‌ای و علمی با بازیکنان کمک کند. خیلی‌ها بعد از بازی صبا به من گفتند مثل بعضی تیم‌ها بازیکنان را جریمه کنم اما شیوه من این نیست. ما می‌خواهیم حرفه‌ای عمل کنیم. تلاش بازیکنان برای ما ارزش دارد و صرفا نتیجه یک بازی ملاک قضاوت درباره بازیکنان تیم نخواهد بود.  “

کاشانی در ادامه با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و دست اندر کاران عرصه خبر، گفت:” یک روز به فوتبالیست‌‌ها گفتم با فوتبال می‌شود به بهشت رفت و امروز به خبرنگاران خوب کشورمان می‌گویم که قلم، ارزش بالایی دارد و با قلم هم می‌شود به بهشت رفت. خبرنگاران، قشر فرهیخته و زحمتکش جامعه ما هستند و حتما ارزش قلم خود را می‌دانند. باید برای حفظ این ارزش تلاش کرد و اجازه نداد این جایگاه خدشه دار شود.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)