پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مطالبی که از سوی مسئولان باشگاه نفت درباره بیرانوند مطرح می شود صحیح نیست.

جعفر کاشانی درباره صحبت های مدیرعامل باشگاه نفت که اعلام کرده پرسپولیسی ها در این مدت با روح و روان بیرانوند بازی کرده اند تا به اهداف شان برای جذب دروازه بان مدنظرشان برسند اظهار داشت: من از ابتدا به این موضوع به شکل جزئی و ریز وارد نشدم اما تاجایی  که می دانم اصلا به این شکلی که عنوان شده نبوده و به نظر می رسد برخی مسائل بزرگنمایی می شوند.

وی افزود: ای کاش باشگاه پرسپولیس به معنای واقعی باشگاه باشد تا در چنین مواقعی از دست پرورده های خودش استفاده کند و نفراتی که متعلق به این باشگاه هستند یکی یکی جایگزین نفرات قبل شوند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پیرامون جذب دو دروازه بان در روز نهایی نقل و انتقالات گفت: پیش از این هم به آنهایی که نگران بودند گفته بودم که باشگاه اقدامات لازم را انجام داده و میدهد. حتی گفتم اگر لازم باشد خودم درون دروازه می ایستم که البته کار به آنجا نکشید و به موقع دروازه بان گرفتیم.

کاشانی درباره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در نیم فصل خاطرنشان کرد: فکر می کنم تا جایی که لازم بود بازیکنان مدنظر کادر فنی جذب شدند. به هر حال ما در تیم مان نیروهای جوانی داریم که آینده سازان باشگاه پرسپولیس هستند. حالا هم که ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار پرسپولیس قرار گرفته ضمن تشکر از شهرداری باید تلاش کنیم تا به شکل اصولی به پرورش فوتبالیست از رده های پایین برای پرسپولیس بپردازیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: امیدواریم در نیم فصل دوم تیم در شرایط مطلوبی که در اواخر مسابقات به دست آورده بود به کار خود ادامه دهد و در نهایت با کسب جایگاهی در خور شأن هواداران به کارش در لیگ پایان بخشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)