پرسپویلس نیوز : رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مدیرعامل مجری برنامه‌های این هیات است تاکید کرد: ما هیچ تعارفی با مدیرعامل نخواهیم داشت.

جعفر کاشانی در خصوص انتخاب خود به عنوان رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از قبل هم گفته بودم که اگر مثمرثمر باشم پیشنهاد را می‌پذیریم. بهرحال از حالا دنبال زمینه‌سازی برای رسیدن به اهداف تعالی باشگاه خواهیم بود و امیدوارم که در این کار موفق عمل کنیم.

وی در خصوص مهمترین برنامه‌های هیات مدیره گفت: تمام هدف من این است که در جهت ساختار باشگاه و نیاز جامعه کارها را پیش ببریم. وزارت ورزش هم به دنبال بسترسازی خوب برای باشگاه است. هدف ما تیمداری نیست و کارهای کلان باید انجام دهیم.

رئیس  جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره خصوصی شدن این باشگاه بیان کرد: من همیشه گفته‌ام که باید مثل تمام دنیا این باشگاه خصوصی شود و در چارچوب طرح‌های ملی وزارت ورزش و مسئولان باید روی آن نظارت داشته باشند.

کاشانی در خصوص کمیته فنی باشگاه و استفاده از پیشکسوتان یادآور شد: پیشکسوتان شناسنامه باشگاه هستند و باید از تجربیات آنها استفاه کرد. البته هنوز درباره کمیته فنی صحبتی صورت نگرفته ولی از این پس نقش پررنگ‌تری خواهد داشت ضمن اینکه نفرات تازه‌ای به آن اضافه می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که به خاطر اینکه مدیرعامل جدید باشگاه اسپانسر آن است آیا هیات مدیره نظارت کافی بر فعالیت‌های مدیرعامل خواهد داشت، گفت: مدیرعامل مجری برنامه‌های هیات مدیره است و هیچ تعارفی با مدیرعامل باشگاه نخواهیم داشت. اگر مشکلی باشد آن را با کمک یکدیگر حل می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت منتقمی در این باشگاه بیان کرد: ایشان فرد بزرگی بوده که حضورش در باشگاه بسیار مغتنم است و یه طور حتم از تجربیان این فرد بزرگ استفاده خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)