مرجع خبری پرسپولیس : جلسه هفتگی کادر فنی و مسوولان باشگاه پرسپولیس امروز(دوشنبه) با حضور حبیب کاشانی، علی دایی، حسین عبدی، محمود خوردبین و محمد رسایی در حالی برگزار شد که مسائل مربوط به شکست در برابر ملوان و پیش بینی‌های لازم برای بازی دربی مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بودند.


محمد رسایی، در مورد این جلسه که دو ساعت ادامه به طول انجامید گفت: در این جلسه در مورد علت روی دادن اتفاقات بازی با ملوان و شکست در این بازی صحبت شد. به علاوه در مورد علت پیش افتادن در جریان بازی و سپس تساوی و در نهایت شکست توضیحاتی ارائه شد. علی دایی معتقد بود که تیم در برابر ملوان در مجموع خوب نبوده است و این مساله که ما در تهران و در حضور هوادارانمان شکست خورده‌ایم باید در کمیته انضباطی باشگاه بررسی شود. به علاوه کادر فنی در مورد نقاط ضعف و قدرت تیم توضیح دادند و بنا شد تا روی نقاط ضعف بیشتر کار شود.

 

رسایی در مورد بحث‌های مرتبط با دربی در این جلسه نیز گفت:

 

 

 

در مورد برنامه تیم تا بازی دربی صحبت کردیم و تصمیماتی اتخاذ شد که به نوبت اجرا خواهد شد. یکی از این برنامه‌ها که می‌توانم الان درباره آن صحبت کنم جلسه‌ای است که با حضور بازیکنان تیم ظهر چهارشنبه در باشگاه برگزار خواهد شد و پس از آن بازیکنان به محل تمرین خواهند رفت.

 

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه نیز گفت: در جلسات قبلی مصوب شده بود که شرح وظایف هریک از افرادی را که با تیم مرتبط هستند تدوین شود که شامل کادر فنی، سرپرست، بازیکنان، پزشک، ماساژور، تدارکات و سایر افراد زیرمجموعه تیم می‌شود. که این شرح وظایف دراین جلسه ارائه و تصمیم گرفته شد تا به اطلاع افراد مرتبط با تیم برسد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)