پرسپولیس نیوز :  رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که حریف امروز تیم ملی کشورما ن تیمی نبوده که بخواهد شاگردان کی‌روش را اذیت کند.

جعفر کاشانی، در مورد پیروزی 6 بر صفر تیم ملی مقابل گوام اظهار داشت: گوام تیمی نبود که بخواهد ما را اذیت کند، خوشبختانه تیم ملی جوان شده که این مسئله بسیار خوب است. این نکته حائز اهمیت است که با این برد بازیکنان تیم ملی نباید راه‌شان را گم کنند چون هنوز برای رسیدن به جام جهانی راه طولانی و سختی دارند.

وی در مورد عملکرد بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در دیدار ایران و گوام خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها همیشه کولاک می‌کنند! هر زمانی که پرسپولیس و استقلال خوب هستند تیم ملی هم قدرتمند ظاهر می‌شود. در مجموع تمام بازیکنان تیم ملی شرایط خوبی داشتند و باید در آینده هم همینگونه بازی کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس نمی‌توانند با لباس این تیم هم مثل تیم ملی بازی کنند، گفت: شرایط تیم ملی با شرایط باشگاهی تفاوت زیادی دارد. پرسپولیس تیمی جوان با ویژگی‌های خاص خودش است. در طرف مقابل هم اوج افتخار یک بازیکن بازی در تیم ملی کشورش است، پس با این شرایط بازی در تیم باشگاهی و تیم ملی با هم متفاوت است.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که آیا امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود یا خیر عنوان کرد: من از چیزی خبر ندارم و فکر نکنم جلسه‌ای در کار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)