پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت:خدا را شکر می کنم که وضع باشگاه پرسپولیس از نظر مالی کاملا خوب شده و هیچ مشکلی بابت پرداخت بازیکنان و کادر فنی نداریم.

جعفر کاشانی در رابطه با پیشنهاد الزمالک مصر به برانکو اظهار داشت: چنین بحث هایی فقط در رسانه ها مطرح می شود و اصلا صحت ندارد. برانکو تمام تمرکزش روی پرسپولیس است و به دیگر پیشنهادات کاری ندارد.

وی درباره سفر طاهری سرپرست باشگاه به کربلا و غیبت او در روزهای در محل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: طاهری با هماهنگی هیات مدیره راهی سفر می شود اما کار آنچنانی در باشگاه وجود ندارد که بگوییم کسی قرار است به عنوان جانشین او در این چند روز در این روزها در پرسپولیس حاضر شود. سیستم اداری باشگاه کار خود را انجام می دهد و نبود طاهری چندان تاثیرگذار نیست. امیدوارم که هفته خوبی را برای پرسپولیس در پیش داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به لغو جلسه هیات مدیره تصریح کرد: فکر می کنم این هفته اکثر اعضای باشگاه در مسافرت به سر می برند. طاهری که به کربلا رفته، من هم مسافرت هستم. در واقع این هفته باشگاه پرسپولیس نیمه تعطیل است. البته هیات مدیره دورادور روی کارها نظارت می کند و امیدواریم با سه امتیازی که بازیکنان مقابل نفت می گیرند به تعطیلات 14،15 روزه لیگ برویم.

کاشانی درباره اینکه گفته می شود برانکو لیست خریدش را برای نیم فصل به مسئولان این باشگاه ارائه داده، خاطرنشان کرد: مگر نیازی به لیست است؟ ما هنوز نیازهای باشگاه را برای نیم فصل دوم مورد بررسی قرار ندادیم. چطور باید از هفته سیزدهم به دنبال جذب بازیکن باشیم. هنوز نه برانکو لیستی به باشگاه ارائه داده و نه ما قصد داریم به این زودی برای جذب بازیکن اقدام کنیم. اصلا شاید نیازی به بازیکن جدید هم نباشد چون بازیکنان به تدریج در تیم جا افتاده اند و حالا هرکدام دارای تجربه زیادی هستند.

وی با اشاره به مسائل مالی اذعان داشت: خدا را شکر می کنم که وضع باشگاه پرسپولیس از نظر مالی کاملا خوب شده و هیچ مشکلی بابت پرداخت بازیکنان و کادر فنی نداریم. فکر می کنم این هفته نیز مقداری از قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کنیم. البته نکته مهم اینجاست که این ثبات مالی یک نتیجه فنی خوب هم در پی داشته باشد. من نمی خواهم مثل برخی شخصیت بازیکنان را با پول محک بزنم. اما همین که فکر آنها آرام باشد به پیروزی تیم در بازی های پیش رو کمک خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری گفت: اگر از ابتدای فصل بازی های پرسپولیس را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم که روند پرسپولیس کاملا صعودی بوده است. بازیکنان جوانی که ما در اختیار داریم به تدریج شخصیت قهرمانی پیدا کرده اند و همه چیز طبق روال پیش می رود. مسلما پرسپولیس بزرگ بازیکنان بزرگ هم نیاز دارد و اگر هر بازیکنی نتواند خود را در این قواره تصور کند به مشکل بر خواهد خورد. قطعا امسال یکی از شانس های قهرمانی هستیم اما من آینده پرسپولیس را برای سال های آتی با این بازیکنان جوان روشن تر می بینم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)