پرسپولیس نیوز :  رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چند بازی است که پرسپولیس در خط دفاع خوب کار نمی‌کند و آن انسجام لازم را ندارد.

جعفر کاشانی در مورد آخرین وضعیت کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه مهدی مهدوی‌کیا به کمیته فنی اضافه شد و این یک خبر خوب برای باشگاه پرسپولیس است. مهدوی‌کیا از خوب‌های پرسپولیس است که حضورش در باشگاه بسیار مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: به غیر از من و مهدوی‌کیا، حسین کلانی، کریم باقری و محمد پنجعلی هم در کمیته فنی حضور دارند. البته زادمهر هم یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس است اما فعلاً‌ در ایران نیست و نمی‌تواند در جلسات حضور فیزیکی داشته باشد. برای ما تعداد افراد حاضر در کمیته فنی مهم نیست، بلکه کیفیت برای‌مان در اولویت قرار دارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: بالاخره بازی برنده و بازنده دارد اما چیزی که مرا اذیت می‌کند اشتباهات فردی است. متأسفانه چند بازی است که پرسپولیس در خط دفاع خوب کار نمی‌کند و آن انسجام لازم را ندارد. در هر صورت تیم باید بهتر از این شود.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنانی در نیم‌فصل به پرسپولیس اضافه می‌شوند، گفت: در این مورد باید کمیته فنی و سرمربی با هم مشورت کنند تا نقاط ضعف تیم در نیم‌فصل تقویت شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حمید درخشان در آستانه برکناری از سمت سرمربیگری پرسپولیس است، اظهار داشت: تمام این حرف‌ها شایعه است و درخشان سرجای خودش می‌ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)