پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید پرسپولیس باید "باشگاه" شود.

جعفر کاشانی، درباره دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان، اظهار کرد: بازی روز گذشته دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول پرسپولیس بازی منطقی و خوبی ارائه کرد، اما در نیمه دوم شرایط کمی تغییر کرد و اشتباهات فردی باعث شد شیرازه تیم به هم بریزد.

وی افزود: روز گذشته اشتباهات فردی در تیم مشهود بود و همین باعث شد پرسپولیس نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. در نهایت نیز سه بر صفر شکست خورد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به این که تا زمانی که پرسپولیس باشگاه نشود، شرایط درست نمی‌شود، گفت: زمانی که ما در مقوله ورزش قهرمانی و همین طور حرفه‌ای کار می‌کنیم باید ساختارهای لازم را هم بسازیم. پرسپولیس در حال حاضر تیم است و تا زمانی که باشگاه نشود مشکل دارد. وقتی پرسپولیس در یک سال گذشته چندین مدیرعامل را به خود دیده است یعنی این که پرسپولیس یک تیم است اما وقتی باشگاه باشد مطمئنا با نظم و نظام خاصی کارهای خود را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با ورزش می‌توان چالش‌های اقتصادی، سیاسی و همین طور مسائل دیگر را حل کرد. به شرط این که در ورزش سرمایه‌گذاری‌ کنیم و باشگاه داری کنیم. در فوتبال ایران همه تیمداری می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود کسی برای آینده برنامه درستی نداشته باشد.

کاشانی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا به آینده پرسپولیس امیدوار هستید یا خیر؟ گفت: من به آینده امیدوارم. البته باید دید که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. کسانی که اعضای کادرفنی را انتخاب کرده‌اند باید پاسخگوی نتایج این تیم باشند. شاید بتوان گفت همیشه انتخاب‌های بهتر هم وجود دارد اما نمی‌توان الان در این باره به خوبی صحبت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)