پرسپولیس نیوز: رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت:  نباید از همین حالا تیم را به حاشیه ببریم چون فرصت برای جبران زیاد است. 
 
جعفر کاشانی در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تازه اول راه لیگ هستیم و این شکست برای پرسپولیس نگران کننده نیست. در ضمن شب گذشته گرما، گرد و غبار و همچنین محبت داوری از عوامل باخت پرسپولیس در بازی دیشب بود. با این حال نباید از همین حالا تیم را به حاشیه ببریم چون فرصت برای جبران زیاد است. هر تیم 30 بازی دارد و فعلا 2 بازی را گذرانده ایم. 
 
وی ادامه داد: یادم می آید که دوران بازیگری خودم نیز ما به مسجدسلیمان رفتیم و آنجا شکست سنگینی داشتیم. البته در بازی برگشت با 6 گل حریف را شکست دادیم. در هر صورت پرسپولیس و استقلال در شرایطی قرار دارند که نمی توان آنها را باشگاهی در سطح اول ایران دانست چون باشگاههای همچون ذوب آهن و فولاد با بودجه ای مشخص و خیالی راحت به کار می پردازند. 
 
رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه برانکو نیز به سرنوشت دایی در فصل گذشته که در هفته هفتم برکنار شد، دچار می شود یا خیر، تصریح کرد: این صحبت که بگوییم برکناری اصلا صحیح نیست. به نظرم دایی نیز فصل قبل اسیر یک سری سوءتفاهمات شده بود. دایی یک اسطوره است و بارها به او گفتم که اصلا نباید وارد مربیگری می شدی چون حیف می شوی. با این حال موضع باشگاه حمایت از برانکو است. البته در همه جای دنیا وقتی مربی ببازد، تغییر می کند و این مختص به ایران نیست. 
 
کاشانی با اشاره به ضعف دروازه بان پرسپولیس گفت: متاسفانه در 2 بازی اخیر در پست دروازه بان خوب نبودیم. البته امید داشتیم که مکانی بخشیده شود اما کمیته انضباطی اصلا توجهی به نامه های پرسپولیس نکرد. می توانستند با همان یک جلسه محرومیت اجازه بازی به این جوان بدهند نه اینکه محرومیت فصل قبل را زنده کنند. 
 
وی در پایان گفت: مطمئن باشید که پرسپولیس در بازیهای بعدی وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد. باشگاه نیز به این زودی تصمیم به تغییرات ندارد و از تیم جوان پرسپولیس حمایت می کند. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)