پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید سرخ‌پوشان هنوز در پست‌های حساس تغییرات زیادی دارند که نیاز است به ترکیب ثابت برسند.

حسین کاشی‌نژاد ، درباره برتری پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: بازیکنان پرسپولیس در مجموع خوب بازی می‌کنند و غیر از 2 بازی، سایر مسابقات خوب بوده است اگرچه شاید نتیجه نگرفته باشد. پرسپولیس به این بردها نیاز دارد تا از نظر روحی و روانی به آمادگی برسد.

وی افزود: بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی خوب بود، البته نباید از این موضوع غافل شویم که حریف هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره داوری این دیدار اظهار داشت: داور اوایل بازی تحت تاثیر هواداران تراکتورسازی بود، اما در ادامه توانست بازی را کنترل کند.

کاشی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آینده این تیم را چطور می‌بینید، عنوان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است که باید به ارنج ثابت برسد. این تیم هنوز در حال حاضر در پست‌های حساس تغییرات دارد به ویژه در دفاع وسط که تغییرات زیاد بوده است. البته باید یکی دو بازی را تحمل کنند تا به ترکیب ثابت برسند. در مجموع این تیم را جوان می‌دانم که اگر این روند را حفظ کنند پرسپولیس آینده خوبی خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)