خبرگزاری پرسپولیس : بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از شرايط تيم در حال حاضر راضي نيستم.

جواد کاظميان بازيکن پرسپوليس اظهار داشت: از شرايط پرسپوليس در حال حاضر راضي نيستم. ما احتياج به 3 يا 4 برد متوالي داريم تا شرايط‌مان بهتر شود اگر اين هفته سايپا را ببريم، وارد تعطيلات مي‌شويم و در اين 20 روز تعطيلي مي‌توانيم خوب تمرين کنيم تا با شرايط مطلوبي در ادامه ليگ شرکت کنيم.

وي افزود: برد مقابل آلومينيوم هم ما را از بحران خارج نکرد، ما آنقدر امتياز از دست داده‌ايم که بايد 10-12 امتياز بگيريم تا از بحران خارج شويم سايپا تيم خوبي است و با برد مقابل آنها، شرايط پرسپوليس بهتر مي‌شود.

وي در ادامه گفت: علي کريمي يکي از سرمايه‌هاي پرسپوليس است و جواني‌اش را در اين تيم گذاشته است، مطمئن هستم که به زودي مشکلات او تمام مي‌شود و به تيم بر مي‌گردد. رويانيان و ژوزه خيلي با هوش هستند و خوب مي‌دانند که علي کريمي چقدر مي‌تواند به تيم ما کمک کند.

بازيکن پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس بازيکن ملي پوش خوبي دارد بقيه بازيکنان تيم هم سابقه ملي دارند و چند بازيکن جوان هم داريم که در هر تيمي باشند، عالي کار خواهند کرد اين بازيکنان جوان در پرسپوليس هم مي‌توانند بازي کنند اما آنقدر بازيکن داريم که به آنها بازي نمي‌رسد مطمئن هستم تيم ما نتيجه مي‌گيرد، ما لاک پشتي مي‌آييم و در جمع مدعيان قرار مي‌گيريم.

وي افزود: در اين فصل زياد بازي نکرده‌ام اما ژوزه از عملکرد من در 2 بازي آخر راضي بوده چون در پست اصلي‌ام قرار گرفته‌ام از نظر بدني هم شرايط بهتري دارم اما هنوز از خودم راضي نيستم، دوست دارم تيم نتيجه بگيرد چون اگر تيم خوب باشد، مي‌توانم خودم را نشان بدهم هر چقدر پرسپوليس بهتر باشد، من هم بهتر مي‌شوم قول مي‌دهم که در بازي‌هاي بعد بهتر بازي کنم.

کاظميان در پايان گفت: پارسال کي روش مرا به تيم ملي دعوت کرد و در چند بازي براي تيم ملي به ميدان رفتم الان هم اگر چند بازي پشت سر هم در پرسپوليس فيکس باشم، به تيم ملي دعوت مي‌شوم. به حضور در تيم ملي فکر مي‌کنم و تلاش مي‌کنم تا دوباره به اردوي تيم ملي دعوت شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)