پرسپولیس نیوز: بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی تاکید کرد که هنوز تصمیمی برای خداحافظی از دنیای فوتبال نگرفته است.
 
جواد کاظمیان در خصوص وضعیت فعلی خودش گفت: من در حال حاضر عضو تیمی نیستم، ولی به‌صورت مرتب صبح و عصر تمرین می‌کنم. در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم که از تیم‌های شهرستانی بود، اما نمی‌خواستم به هر قیمتی بازی کنم. در تیم‌های مطرحی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی حضور داشتم و تجربه سال گذشته هم برایم چندان خوب نبود. فصل قبل به صبا رفتم که تماشاگر نداشت و بعدها متوجه شدم که نمی‌توانم در تیم‌های کوچک بازی کنم.
 
او ادامه داد: با این شرایط تصمیم گرفتم فعلا بازی نکنم. در تمامی رده‌های ملی بازی کردم، لژیونر بودم و معتقدم فوتبال هر بازیکنی نباید به شکلی بد به پایان برسد. در ضمن این را هم بگویم که شرایط مالی تیم‌های ایرانی مناسب نیست و من هنوز از پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی طلبکار هستم. البته بابت بازی کردن در امارات از لحاظ مالی تامین هستم و خدا را شکر که نیاز به کسی ندارم.
 
کاظمیان درمورد اینکه آیا تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال گرفته است، عنوان کرد: هنوز چنین تصمیمی نگرفته‌ام و شاید هم شرایط طوری شد که در یک تیم خارجی بازی کردم. نمی‌توانم با خداحافظی از فوتبال کنار بیایم.
 
بازیکن پیشین تیم ملی درمورد مشکلی که برای سوشا مکانی به‌وجود آمد، خاطرنشان کرد: این موضوع ناراحت‌کننده است. کاری به اتفاقاتی که افتاد، ندارم و ما نمی‌توانیم قضاوت صحیحی داشته باشیم. خیلی مواقع اشتباهات بزرگ‌تری از دیگران سرزده است، ولی اینقدر آن‌را بزرگ نکردند. نباید بگذاریم اتفاقی که برای مجاهد خذیراوی افتاد برای سوشا مکانی رخ دهد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)