یک اعتراض کوچک به استیلی کردم نیمکت نشین شدم

مرجع خبری پرسپولیس : جواد کاظميان که از نيمکت نشيني خود در دو بازي گذشته پرسپوليس ناراضي است، مي‌گويد: در دیدار با استقلال اعتراض کوچکی به استیلی کردم و نیمکت نشین شدم.

 

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان بازي تيمش مقابل صباي قم درباره اين ديدار گفت: برد پرسپوليس را به همه تبريک مي‌گويم، ما بايد حتماً اين سه امتياز را به دست مي‌آورديم چرا که عبدالله ويسي قبل از اين بازي خيلي کري خوانده بود.

 

کاظميان با اشاره به ناراحتي‌اش از نيمکت نشيني در دو بازي اخير گفت: رسپولیس 11 ملی پوش داشته اما تنها بازیکنی که در این 2 بازی نکرده من بودم. من بی مورد حرف نمی‌زنم. در بین نیمه بازی با استقلال اعتراض کوچکی به استیلی کردم و گفتم چرا نیمکت نشین شدم و پس از آن دیگر بازی نکردم. آن هم در حالی که در 2 بازی 4 گل زدم. فکر نمي‌کردم که در دو بازي گذشته حتي يک دقيقه هم به من بازي نرسد، من تا قبل از بازي با فجر روزي سه جلسه تمرين مي‌کردم و انگيزه زيادي هم براي بازي کردن دارم. من فقط قبل از بازي با فجر به تعويض شدنم يک اعتراض کوچک کردم اما مطمئنم که استيلي مربي با اخلاقي است و از اعتراض من ناراحت نشده است.

 

کاظمیان افزود: به تیم ملی دعوت شدم و در تیم ملی هم خوب کار کردم. از برد پرسپولیس خوشحالم اما اینکه بازی نمی‌کنم از نظر شخصی برایم خوب نیست. اکنون نیز قهر نکرده‌ام. پیش از مسابقه با خوردبین هماهنگ کردم زیرا دوستم دنبالم آمده و می‌خواهم به کاشان بروم. اعتراضی هم ندارم. شما از من پرسیدید چرا بازی نکردید من هم جواب دادم.

کاظمیان در مورد اینکه تغییرات مدیریتی باعث بازی نکردن او شده یا نه، گفت: بازی نکردم به این مسئله ربطی ندارد. مربی همواره بهترین ترکیب خود را انتخاب می‌کند. با این حال من اهل قهر و خاله زنک بازی نیستم. بچه نیستم که قهر کنم. تلاش و تمرینم را بیشتر می‌کنم تا به ترکیب اصلی برگردم.

وی افزود: فوتبالیست‌های ما اهل سیاست هستند ولی من این طوری نیستم و حرف دلم را می‌زنم. یک صحبت کوچک با استیلی کردم و مورد لطف قرار گرفتم.

 

جواد کاظميان که پس از بازي و زودتر از کاروان پرسپوليس ورزشگاه آزادي را ترک کرد در توضيح علت اين کار گفت: هيچ اتفاق خاصي رخ نداده، من رفتن خود را با خوردبين هماهنگ کردم، از پرسپوليس قهر نکرده‌ام، من هميشه حرف دلم را زده‌ام و اهل خاله زنک بازي هم نيستم اما اعتقاد دارم که حقم اين نيست. با اين حال اگر با بازي نکردن من پرسپوليس مي‌برد اميدوارم هميشه من بازي نکنم و پرسپوليس ببرد، در ضمن اين اتفاقات هيچ ربطي به تغييرات مديريتي باشگاه ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)