مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مقابل الغرافه پیروز شویم صعودمان تقریبا قطعی می شود.

 

او در بازي‌هاي اخير كه در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا انجام داد يكي از بازيكنان تأثيرگذار پرسپوليس بود. كاظميان در مورد رسيدن به روزهاي خوب فوتبالي‌اش و شرایط پرسپولیس مي‌گويد:

 

«يكي از اتفاقات مهم اين بود كه در بازي‌هاي اخير به صورت ثابت در تركيب قرار گرفتم و توانستم از اعتماد كادرفني به خوبي استفاده كنم. متأسفانه در مقاطعي از فصل تيم ما دچار مشكلات زيادي شد و من هم مثل خيلي از بازيكنان هم از لحاظ روحي و هم از لحاظ فوتبالي افت كردم ولي حالا شرايط عوض شده است.»

 

كاظميان ادامه مي‌دهد: «خوشحالم كه در بازي‌هاي اخير توانستم كادرفني را راضي كنم و مي‌خواهم اين روند را ادامه دهم. حتي مي‌خواهم بهتر از اين باشم تا دوباره به تيم ملي دعوت شوم. من آنقدر خوب بازي خواهم كرد تا دوباره كروش به تيم ملي دعوتم كند.»

 

از كاظميان در مورد شرايط پرسپوليس در آستانه ديدار با الغرافه قطر سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد: «از لحاظ روحي و فني شرايط بسيار خوبي داريم و شكست دادن الشباب شخصيت تيمي پرسپوليس را بالا برد. الان آماده بازي با الغرافه هستيم و فقط براي برد به قطر مي‌رويم. اگر الغرافه را در زمين خودش شكست بدهيم صعودمان از اين گروه تا حدود زيادي قطعي خواهد شد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)