باید با 5 گل پیروز می شدیم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم پیروزی برابر نفت بخشی از رنج‌های هواداران پرسپولیس در سال ۹۰ را پاک کرده باشد.

جواد کاظمیان پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: نفت تیم سرسختی بود با این حال ما توانستیم به یک برد شیرین برسیم. فکر می‌کنم تماشاگران در نیمه دوم از بازی لذت بردند و امیدوارم این برد بخشی از رنج‌های آنها را در سال ۹۰ پاک کرده باشد.

 

ما باید در این دیدار 5 گل به ثمر می رساندیم اما در مجموع فکر می کنم تماشاگران از پیروزی ما با 3 گل هم لذت برده باشند.

 

وی با بیان اینکه تیم پرسپولیس در نیمه دوم این بازی عملکرد به مراتب بهتری داشت، افزود: امیدواریم با این پیروزی گوشه ای از محبت های هواداران که امسال بسیار زجرشان دادیم را جبران کرده باشیم.

وی در مورد بازی با الشباب امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت:ما روز دوم فروردین بازی بسیار حساسی با الشباب امارات پیش رو داریم و تمرکز کادر فنی و بازیکنان روی آن دیدار بود امیدوارم تماشاگران در آن مسابقه حساس به ورزشگاه بیایند و ما را برای رسیدن به پیروزی حمایت کنند.. هدف ما صعود از این گروه است و می‌خواهیم به این هدف برسیم.

الشباب تیم سابق من بوده و با این تیم خاطرات خوبی را دارم و خوشحالم که مقابل هم‌بازی‌های سابقم بازی می‌کنم. با این تیم قهرمان امارات شدم اما مطمئنم که پرسپولیس این تیم را می‌برد.

کاظمیان در مورد نیمکت‌نشینی علی کریمی گفت: این تصمیم مربی تیم بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)