مرجع خبري پرسپوليس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه به دربی فکر می‌کنند، اما من ابتدا به بازی برابر ذوب‌آهن و سپس بازی با استقلال فکر می‌کنم.

جواد کاظمیان در‌خصوص وضعیت آمادگی خود پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: متأسفانه سرماخوردگی‌ام خوب نشده و به همين دليل از حميد استیلی خواستم تا تمرین نکنم، اما وی موافقت نکرد و خواست که در تمرینات حاضر شوم به همین دلیل در تمرینات چند روز اخیر آمادگی کافی نداشتم.

وی ادامه داد: بازی خیلی مهمی برابر ذوب‌آهن داریم. همه به دربی فکر می‌کنند، اما من معتقدم بازی با ذوب‌آهن بسیار سخت است. 3 امتیاز این مسابقه را می‌خواهیم تا از نظر روحی تقویت شویم.

 

بازیکن پرسپولیس درخصوص دربی خاطر نشان کرد: بازی سختی در اصفهان داریم چون هوای اصفهان سنگین است و من تجربه بازی در این شهر را دارم. هدف اول ما پیروزی بر ذوب‌آهن است و سپس به استقلال فکر می‌کنیم.

کاظمیان در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توانید در دربی پیروز شوید، عنوان کرد: دربی شرایط خاص خود را دارد، هر تیمی که بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کند می‌تواند پیروز شود و ما هم برای برد به میدان می‌رویم.

وی در مورد اینکه همه از وی انتظار گلزنی دارند، گفت: قبول دارم که انتظارات بالا رفته اما همان‌طور که قبلاً‌ گفتم من گلزنم نیستم، اما در پايان هرفصل 10 تا 12 گل می زنم و تلاش می‌کنم همیشه خوب باشم به فکر موقعیت‌سازی هستم و در مواردی که بتوانم گلزنی هم می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)