امیدوارم زمین ناهموار قم تاثیری در نتیجه نداشته باشد

مرجع خبری پرسپولیس :   مهاجم تیم پرسپولیس با اشاره به زمین ورزشگاه یادگار امام قم گفت: امیدوارم این موضوع تاثیری در نتیجه دیدار ما با صبا نداشته باشد.

جواد کاظمیان پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: روز چهارشنبه بازی بسیار سختی مقابل صبا در قم داریم و می‌خواهیم قبل از تعطیلات به هر قیمتی که شده این بازی را ببریم.

وی افزود: صبا مقابل ما انگیزه زیادی دارد تا در خانه خود به نتیجه برسد. ما کار سختی در ورزشگاه قم و با توجه به شرایط زمین داریم اما باید با این مسائل کنار بیاییم و نتیجه بگیریم. درست است زمین خراب است اما امیدوارم در نتیجه بازی دخالتی نداشته باشد. می‌خواهیم با یک روحیه خوب راهی تعطیلات شویم.

کاظمیان در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت چرا دنیزلی از باشگاه انتقاد کرده که پرسپولیس بیش از حد مهاجم جذب کرده عنوان کرد: چنین حرفی را از دنیزلی نشنیده‌ام پس درباره‌اش حرفی نمی‌زنم.

وی درباره تعطیلات ۱۲روزه لیگ برتر گفت: در این اوضاع برای ما بد نیست. از وقتی که دنیزلی به ایران آمد ما هر سه یا چهار روز بازی داشتیم. اگر وقت بیشتری داشتیم بهتر نتیجه می‌گرفتیم اما فوتبال است و نمی‌شود کاری کرد. باید تلاش کنیم از تعطیلات خوب استفاده کنیم و سهمیه لیگ قهرمان آسیا را به دست آوریم. رقیبان ما برای کسب سهمیه فولاد و صبا هستند که می‌توانیم آنها را پشت سر بگذاریم.

مهاجم پرسپولیس درباره ناداوری‌ها علیه پرسپولیس گفت: من دفعه قبل این حرف را زده‌ام و باز هم می‌گویم اگر داوری‌ها نرمال بود الان ۹ امتیاز در جدول بیشتر داشتیم. ۸یا ۹ امتیاز ما را گرفتند و این طبیعت فوتبال است. امیدوارم دیگر تکرار نشود. این مسائل اصلا به چشم نیامد. برای برخی تیم‌ها پنالتی یا آفساید نمی‌گیرند و در برنامه ۹۰ و همه برنامه‌ها شلوغ می‌کنند اما امتیازهای از دست رفته ما اصلا به حساب نمی‌آید.

وی در خصوص لیگ قهرمانان آسیا و حضور بازیکنان کمکی گفت: کار بسیار سختی داریم. الغرافه و الهلال تیم‌های بسیار خوبی هستند ما می‌خواهیم برویم تا دل هواداران را در آسیا شاد کنیم و اینکه یار کمکی می‌خواهیم یا نه من درباره‌اش حرفی نمی‌زنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)