پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم تراکتورسازی گفت:امسال مردم تبریز را هیچ چیزی جز قهرمانی خوشحال نمی کند و باید فقط به فکر قهرمانی باشیم.

جواد کاظمیان پس از شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس درباره حضورش در درفشی فر اظهار داشت:من 10 سال پیش در پرسپولیس بودم.موقعی که من اینجا بودم خیلی ها نبودند.خوشحال شدم پس از چند ماه دوستانم را دیدم.

وی درباره شرایط بازی گفت:در نیمه اول ما بهتر بودیم و در نیمه دوم پرسپولیس.داور هم یکجورهایی به نفع پرسپولیس می گرفت. با این حال حق‌ ما در این بازی باخت نبود. خودتان هم دیدید که داور یک طوری داوری می‌کرد.

حق ما باخت نبود ولی برد و باخت در بازی های دوستانه مهم نیست.فکر می کنم آقای جلالی به اهدافی که مدنظر داشت رسیده است.

مهاجم تراکتورسازی درباره چک باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:هنوز منتظرم چکم پول شود امیدوارم با روابط حسنه دو طرف این موضوع برطرف شود و بعد از 4 – 5 ماه که این موضوع به درازا کشیده، کار به جاهای باریک کشیده نشود. من از بچگی پرسپولیسی بودم اما الان بازیکن تراکتورسازی هستم و به تیمم تعصب دارم.امسال مردم تبریز را هیچ چیزی جز قهرمانی خوشحال نمی کند و باید فقط به فکر قهرمانی باشیم.
 

وی درباره برخورد خود با شیرینی گفت: صحبت خاصی نبود. سلام و احوالپرسی کردیم .به هر حال من از درفشی‌فر خاطره‌های زیادی دارم. از سال 82 و زمانی که خیلی‌ها نبودند من در پرسپولیس بودم و از این تیم خاطره‌های زیادی دارم.

 

وی درباره پرسپولیس هم گفت: ماشاءالله پرسپولیس دو تیم کامل دارد. امیدوارم که آن‌ها موفق باشند و بتوانند هواداران‌شان را خوشحال کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)