خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط ما در آستانه بازی با تراکتور سازی خوب است.

جواد کاظمیان بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه در دیدار با تراکتور سازی محسن بنگر و کریم انصاری فرد را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما خدا را شکر تیم ما به انسجام تاکتیکی رسیده و عدم حضور یک یا دو بازیکن برای مشکل ساز نمی شود. اگر بنگر و انصاری فرد هم بودند با قدرت بیشتری مقابل تراکتور سازی بازی می کردیم اما بدون آنها هم باید عملکرد خوبی داشته باشیم تا دراین بازی حساس موفق شویم و 3 امتیاز را در تهران نگه داریم.

وی افزود: بازی بسیار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو داریم چون تراکتور سازی از تیم های قدرتمند لیگ است و در بازیهای قبلی نتایج خوبی کسب کرده و در جمع مدعیان حضور داشته است با توجه به شرایط جدول این بازی برای ما اهمیت خاصی دارد و می تواند باعث صعود چند پله ای ما در جدول شود به همین دلیل باید با تمام توان و انگیزه ای بالا کار کنیم تا تراکتور سازی را در تهران شکست دهیم و با خاطره ای خوش نیم فصل اول را تمام کنیم.

او در ادامه گفت: پیروزی در آخرین بازی نیم فصل اول ما خیلی مهم است چون هم چند پله در جدول بالا می رویم و هم با خاطره ای خوب این نیم فصل بد را تمام می کنیم و به استقلال تعطیلات لیگ نیم فصل دوم می رویم به همین دلیل تلاش می کنیم تراکتور سازی را در تهران ببریم و با خاطره ای خوب نیم فصل اول را تمام کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نیم فصل اول اصلا راضی نیستم چون تیم ما به دلیل مشکلاتی که داشت، نتوانست نتایج خوبی کسب کند. همه مشکلات پرسپولیس را می دانند و دیگر نیازی نیست که آنها را بازگو کنم. اما مطمئن باشید با این روندی که در بازیهای اخیر داشته ایم، پرسپولیس خیلی زود خودش را در جدول بالا می کشد و به جمع مدعیان لیگ اضافه خواهیم شد. تیم ما بازیکنان بزرگی دارد و پتانسیل بالایی داریم و با رفع مشکلات دوباره در جمع مدعیان قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: از تماشاگران پرسپولیس می خواهم که ما را تنها نگذارند، همان طور که می دانید در بازیهای اخیر استقبال خوبی از بازیها ما نشد، البته به مردم حق می دهم چون نتایج خوبی کسب نکردیم اما پرسپولیس با هوادارانش پرسپولیس است و حضور و حمایت آنها باعث دلگرمی و اعتماد به نفس ما می شود. پرسپولیس امروز بیشتر از همیشه به حمایت و تشویق طرفدارانش نیاز دارد. امیدوارم مقابل تراکتورسازی از حمایت کامل هواداران پرسپولیس برخوردار باشیم چون آخرین بازی نیم فصل است و باید این دیدار حساس را ببریم و با انگیزه و روحیه ای بالا برای نیم فصل دوم آماده شویم.

او در ادامه گفت: امیدوارم علی کریمی هر چه زودتر به شرایط آرمانی برسد و بتواند برای پرسپولیس بازی کند. حضور او در جمع برترین های آسیا نشان داد که علی چه بازیکن بزرگ و توانمندی است. حضور کریمی در پرسپولیس هم به لحاظ فنی به تیم کمک می کند و هم روحیه بازیکنان را بالا می برد، ضمن اینکه باعث حضور بیشتر تماشاگران در استادیوم می شود. کریمی به لحاظ فنی و اخلاقی یکی از بهترین های آسیا است و حیف است که از تیم دور باشد، امیدوارم هر چه زودتر او را در ترکیب پرسپولیس ببینیم.

کاظمیان در پایان گفت: پرسپولیس روزهای بد را پشت سر گذاشته و رفته رفته به شرایط آرمانی نزدیک می شود. مطمئن باشید در نیم فصل دوم پرسپولیس واقعی را خواهید دید و در جمع مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)