خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که برابر راه آهن نیمکت نشین بود گفت که برد پرسپولیس مهم‌تر بود.

جواد کاظمیان پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس برابر راه ‌آهن گفت: راه آهن همیشه مقابل پرسپولیس انگیزه دارد و معمولا از ما بهتر بازی می‌کرد. در این دیدار مساوی برای ما باخت بود، به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم و خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: در سه بازی اخیر 7 امتیاز کسب کردیم و در این دیدار مستحق برد بودیم. بازی بسیار خوبی بود اگر سه چهار پیروزی به دست بیاوریم خیالمان راحت می‌شود و در ادامه با شرایط بهتری کار را دنبال می‌کنیم.

کاظمیان در مورد بازی نکردنش در این مسابقه گفت: این تصمیم کادر فنی بود. من در دیدار دوستانه بازی کردم و با عملکردی خوب توانستم گل بزنم ما تصمیم نهایی را در کادر فنی می‌گیرد. بازی در پرسپولیس سخت‌تر از تیم ملی است. ترافیک زیادی در خط حمله ما وجود دارد. در تیم ما 6،7 مهاجم خوب حضور دارند و به همین دلیل امروز به من بازی نرسید. مهم برد پرسپولیس بود که اتفاق افتاد و باید بگویم که بازی کردن در این پرسپولیس از بازی در تیم ملی هم سخت‌تر است.

وی تاکید کرد: با حضور این همه ستاره بازی کردن سخت است. من در مسابقه قبلی بازی کردم اما امروز در ترکیب قرار نگرفتم. در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بهتر باشم و به پرسپولیس کمک کنم. مقابل راه آهن انگیزه زیادی داشتیم چرا که آن‌ها در طول این چند ساله مقابل ما بازی‌های خوبی را ارائه داده بودند. من به تیم‌مان و هواداران تبریک می‌گویم که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)