مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در بازی فولاد در شرایطی به نتیجه تساوی رضایت داد که سرخ پوشان حملات متعددی روی دروازه حریف اهوازی خود تدارک دیدند.

جواد کاظمیان ضمن بیان این مطلب، افزود: خیلی عجیب بود. در این فصل بارها این اتفاقات برای ما روی داد. حمله های زیادی که با ایجاد موقعیت همراه بود، اما گویی طلسم شده باشیم. در همین بازی من، مهرداد، کریمی و بچه های دیگر موقعیت هایی را ایجاد کردیم، اما توپ داخل دروازه نمی شد. در حالی که همین حالا تیم های بالای جدول را می بینیم که در بازیهای خود هیچ گاه به این اندازه فرصت ایجاد نمی کنند. ما باید این مشکل را حل کنیم.

هافبک مهاجم پرسپولیس درباره ارزیابی خود برای نیم فصل دوم، گفت: همه تلاش ها از مدیریت گرفته تا بازیکنان معطوف به این مسئله است که پرسپولیس از این شرایط خارج می شود و حداقل در روزهایی که کاملا سرتر از حریفان بازی می کنیم، سه امتیاز را به دست بیاوریم. من کاملا امیدوارم چون اگر غیر از این باشد، باید کار را رها کرد. باید نشان دهیم به عنوان بازیکنانی که پیراهن پرسپولیس رابه دست آورده ایم، مرد روزهای سخت هستیم.

کاظمیان در پایان، گفت: تیم ما مهره های خوبی دارد. البته به دلیل مصدومیت و محرومیت به کار تیمی به ویژه خط دفاع آسیب وارد شد، اما به طور قطع با نفراتی که در اختیار تیم هستند می توانیم نیم فصل متفاوتی داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)