تسنیم: هافبک تراکتورسازی اعتقاد دارد این تیم نسبت به سایر مدعیان از شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.

واد کاظمیان روزهای خوبی را در تراکتورسازی پشت سر می گذارد. او در حالی از پرسپولیس جدا شد که در این تیم نیمکت نشین بود ولی حالا در تراکتورسازی گلزنی می‌کند و شرایط خوبی را تجربه می‌کند.

خبرنگار تسنیم با کاظمیان در خصوص گلزنی مقابل گهر، وضعیت تراکتورسازی و مسائل مختلف صحبت کرده است.

برد با ارزشی در دورود به دست آوردید…

بازی خیلی سختی بود و ما تیم خطرناکی را بردیم. این بازی را با تجربه بازیکنان بردیم و باید به شهامت مایلی کهن اشاره کرد که هدایت این تیم را بر عهده گرفته و میانگین سنی گهر را 20 سال کرده است. او در تیم ملی هم خدمات زیادی به فوتبال ایران کرد و حتی تیم او بود که به جام جهانی رفت ولی به نام ویرا ثبت شد. او یک نسل طلایی به وجود آورد و از لحاظ اخلاقی و فنی جزو بهترین های ایران است.

روز گذشته پای او را بوسیدی؟

خیر، من پای مایلی کهن را نبوسیدم. به سمت او رفتم، اول سجده شکر کردم و سپس این مربی را در آغوش گرفتم. مایلی کهن را مثل پدرم دوست دارم و باید بگویم او در این فوتبال به حقش نرسید.

چرا؟

چون همیشه حرف حقیقت را می زند. در این فوتبال هر فردی حقیقت را بگوید به حقش نمی رسد. من از جوانی در سایپا در کنار مایلی کهن بودم و بسیاری از خصوصیات اخلاقی ام را نیز از او یاد گرفتم. باز هم می گویم او شهامت زیادی دارد و هیچ مربی ای نمی آمد تا هدایت گهر را قبول کند.

فکر می کنی تراکتورسازی تا آخرین هفته مدعی قهرمانی باقی بماند؟

بله، مدعی می مانیم. ما مدعی اول هستیم و به نظر من شانس تراکتورسازی از استقلال و سپاهان بیشتر است.

ولی قبول داری تجربه سپاهان و استقلال در قهرمانی و رقابت برای کسب این عنوان بیشتر است؟

بله قبول دارم ولی تیم ما بازیکن بی تجربه ندارد و همه بازیکنان تراکتورسازی با تجربه هستند. تراکتورسازی شخصیت بالایی دارد و از همه مهمتر اینکه به خوبی مورد حمایت هوادارانش قرار می گیرد.

کار کردن با تونی اولیویرا چطور است؟

هر چند او در کنار خط عصبانی است و حرکات خاصی انجام می دهد ولی آدم مهربانی است. تونی از لحاظ فنی هم مربی خوبی است.

تراکتورسازی چه تفاوت هایی با پرسپولیس دارد؟

من در مورد پرسپولیس حرف نمی زنم و از زمانی که به تراکتور آمدم آرامش دارم و نمی خواهم این آرامش از بین برود. نکته مهم این است که در تیمی بازی می کنم که تهاجمی است و این خیلی به من کمک می کند.حتی وقتی تراکتور گل هم می زند باز هم به فکر حمله است.

چرا در مورد پرسپولیس حرف نمی زنی؟

اصلا نمی خواهم در مورد گذشته حرف بزنم و اگر در مورد پرسپولیس صحبت کنم خیلی چیزها خراب می شود. من 31 سال سن دارم و بازیکن بی تجربه ای نیستم در ضمن حرف زدن در مورد گذشته هیچ فایده ای ندارد.

در مورد بازی با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان چه صحبتی داری؟

باید شروع خوبی در آسیا داشته باشیم و از هواداران انتظار حمایت داریم. الجزیره تیم خوبی است و من از آنها شناخت دارم. در سپاهان هم در دو بازی رفت و برگشت به الجزیره گل زدم و امیدوارم باز هم  این تیم گل بزنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)