فارس: مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم فجری‌ها همان‌قدر که در بازی با استقلال به انجام فوتبال زیبا کمک کردند در دیدار مقابل ما نیز این کار را انجام دهند.

  •  
  •  
  •  

جواد کاظمیان در مورد پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی مقابل گهر دورود گفت: بازی بسیار سختی بود، گهری‌ها بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داشتند و بسیار خوب بازی می‌کردند. کمی هم خوش‌شانس بودیم که در 20دقیقه ابتدایی مسابقه دروازه‌مان باز نشد. به هر حال خدا را شکر می‌کنم سه امتیاز این مسابقه را کسب کردیم و به جایگاهمان در صدر جدول بهبود بخشیدیم.

وی در مورد اینکه در تراکتورسازی خیلی خوب گل می‌زند و به نظر می‌رسد در این تیم جا افتاده است عنوان کرد: در 8بازی که به عضویت تراکتورسازی درآمدم 4مسابقه را به صورت فیکس و 4 بازی را به صورت بازیکن ذخیره بازی کردم. در یک دیدار هم به دلیل سه اخطاره شدن به میدان نرفتم. از هفته دوم توانستم به ترکیب اصلی راه یابم و در تیم جا بیفتم. بازیکنان بسیار خوبی داریم هواداران تراکتورسازی خیلی خونگرم هستند و تونی نیز به عنوان یک مربی خوب فوتبال هجومی را از بازیکنان می‌خواهد. کاملاً در آرامش هستم و در کنار هم‌تیمی‌هایم بسیار راحت بازی می‌کنم.

کاظمیان در مورد اینکه با شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و فشرده شدن رقابت‌ها آیا دچار مشکل نخواهند شد، اظهار داشت: این مسأله روی روند تیمی ما مطمئناً تأثیر می‌گذارد به طور مثال برای بازی با گهر 5ساعت مسیر را با اتوبوس طی کردیم و در برگشت نیز همین قدر در راه بودیم. یکی 2 جلسه تمرین کردیم و فردا باید به هتل برویم. این مسئله کمی ما را خسته می‌کند اما امیدوارم باعث ضررمان نشود.

مهاجم تراکتورسازی تبریز در مورد دیدار مقابل فجر عنوان کرد: فجر در بازی با استقلال 5 گل دریافت کرد اما اصلاً‌ نباید دیدار مقابل آنها را ساده بگیریم. فجر یک تیم دونده است و اطمینان دارم مقابل ما 11 نفره به شش قدم خواهند رفت تا دفاع کنند. بازی با استقلال را هم دیدید که چطور بازی و به انجام فوتبال زیبا کمک کردند. امیدوارم جلوی تراکتورسازی هم به انجام فوتبال زیبا کمک کنند و همگی به دفاع نروند.

کاظمیان در مورد اینکه تراکتورسازی چقدر شانس قهرمان شدن دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه سال قبل هم تیم ما نایب‌قهرمان شد شانس تراکتورسازی را برای قهرمانی بسیار زیاد می‌بینم. در تیم ما بازیکنان بسیار با تجربه ای حضور دارند. هواداران بسیار خوبی داریم که در هر شرایطی پشت سر ما هستند اگر فشار مسابقات روی تیم ما تأثیر نگذارد امید زیادی دارم که امسال قهرمان شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)