مرجع خبری پرسپولیس : زمانی که دنیزلی مربی پاس بود، من در پرسپولیس بودم. پاس در آن فصل فوتبال خوبی بازی می کرد.

 

 جواد کاظمیان در بیان شناخت خود از مصطفی دنیزلی با ذکر مطلب فوق، افزود: فکر می کنم دلیل محبوبیت دنیزلی بین هواداران به خاطر نوع فوتبالی بود که پرسپولیس انجام می داد.

ما تازه دو جلسه تمرین داشتیم ولی بطور کلی احساس می کنم که ما یک فوتبال هجومی بازی خواهیم کرد.

 

وی افزود: ابتدا باید دید تفکرات آقای دنیزلی چگونه خواهد بود و ما به عنوان بازیکنان تیم کار را به چه شکلی انجام خواهیم داد. نظر من بر اساس شناخت قبلی و این مساله است که پرسپولیس در خط جلو بازیکنان خوبی دارد.

 

او درباره جذب بازیکنان جدید، زائد که یک مهاجم است، گفت: چنین تصمیم هایی در حیطه کاری باشگاه و تصمیمات کادر فنی است و شخصا امیدوارم بر اساس آنچه شنیده ام و خوانده ام او بازیکن خوبی برای ما باشد، چون ما نیاز داریم بازی های زیادی را در نیم فصل دوم با پیروزی پشت سر بگذاریم، نقطه قوت ما این است که حالا وحید هاشمیان برگشته و اولادی هم آماده شده است.

 

کاظمیان درباره اینکه شرایط پرسپولیس را بعد از 17 بازی نیم فصل دوم چگونه می بینید، افزود: آنچه باید به آن فکر کنیم این است که فوتبال زیبا و با قدرتی را به نمایش بگذاریم که حریفان را تحت تاثیر قرار بدهد. این توانایی در تیم ما وجود دارد و ابزارش را هم داریم. اگر اینطور شد و بازی های متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، آن وقت می توانیم درباره سایر مسائل صحبت کنیم.

 

وی در پایان گفت: البته امیدوارم با همراهی هواداران که احساس می کنم حالا دوباره امیدوار شده اند، بتوانیم به خواسته هایی که داریم برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)