هافبک تیم تراکتورسازی گفت: در نیم فصل حضورم در تبریز و باشگاه تراکتورسازی به معنای واقعی از فوتبال لذت بردم.

جواد کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره شرایط تیمش  اظهار داشت: ما یک بازی خوب مقابل فولاد خوزستان انجام دادیم و می توانستیم برنده از زمین خارج شویم با این حال تساوی بهتر از شکست بود. با این نتیجه سهمیه مستقیم آسیایی مان کمی دچار تزلزل شد اما با شکست سپاهان مقابل داماش امیدواریم به رده دوم جدول برسیم.
وی ادامه داد: متاسفانه تراکتورسازی یکی از تیم های بدشانس لیگ است. ما از نظر فوتبالی در مقایسه با تمام تیم ها بهترین بازی را انجلم می دهیم اما فرصت هایمان به گل تبدیل نمی شود. مقابل الشباب در تبریز عالی بازی کردیم و همچنین مقابل فولاد. در سایر بازی ها هم به همین شکل بود. با این حال امید زیادی داریم در بازی های آینده موفق باشیم.
هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی هم فکر می کند، عنوان کرد: کسب عنوان قهرمانی کمی رویایی است اما می توانیم به رده دوم برسیم. فکر نمی کنم بازی کردن مقابل داماش جلوی چشمان صد هزار تماشاگر برای استقلال کار سختی باشد اما می توانیم با این فرض که سپاهان آلومینیوم را شکست ندهد ما به رده دوم برسیم و نایب قهرمان شویم.
وی در ارزیابی خود از فصلی که گذشت گفت: نیم فصل اول برای من و پرسپولیس خوب نبود اما خوشبختانه در نیم فصل دوم به تیمی آمدم که از همه نظر خوب است. از همه لحاظ بابت انتخاب تراکتورسازی راضی هستم. هواداران تراکتورسازی در این مدت خیلی به من کمک کردند و دست آنها را می بوسم. امیدوارم با صعود تراکتورسازی به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به نایب قهرمانی آنها را خوشحال کنیم. آرامشی که در تراکتور دارم را در طول تمام این سال ها در هیچ تیمی نداشته ام. در نیم فصل حضورم در تبریز و باشگاه تراکتورسازی به معنای واقعی از فوتبال لذت بردم.
کاظمیان درباره حواشی که پیرامون تراکتورسازی وجود دارد، گفت: تیم های بزرگ همواره با حواشی زیادی  دست و پنجه نرم می کنند و این مسائل طبیعی است. خیلی ها می گویند این حواشی نگذاشت تراکتورسازی قهرمان شود اما به نظر من این مسائل طبیعی است و نمی توان کسی را متهم کرد.
وی درباره اظهارنظر برخی بازیکنان تراکتورسازی مبنی بر لجباز بودن تونی اولیویرا تصریح کرد: به نظر من او لجباز نیست. تونی شخصیت جالبی دارد. خیلی مهربان است و با توجه به اینکه نیم فصل اول با ژوزه کار کردم باید بگویم مانوئل نسبت به تونی خیلی بداخلاق تر بود.
هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده هم در تراکتورسازی می ماند، گفت: من دوست دارم در تبریز بمانم. گفتم که در این مدت خیلی از شرایط راضی بودم. از آن دسته فوتبالیست هایی نیستم که در نقل و انتقالات سر و صدا کنم اما دوست دارم شرایط مهیا شود تا در تبریز و تراکتورسازی فوتبالم را ادامه دهم.
وی با اشاره به فینال حذفی و اینکه با توجه به سابقه بازی اش در پرسپولیس و سپاهان آیا به نظرش جای او در این بازی خالی نیست، خاطرنشان کرد: من یکبار حسرت فینال حذفی به دلم ماند و آن هم قبل از جام جهانی 2006 بود که پرسپولیس فینالیست شد اما بازی فینال سال بعد برگزار شد و من به امارات رفته بودم. الان نسبت به آن زمان باتجربه تر شده ام و چون بازیکن تراکتورسازی هستم هیچ فرقی برایم نمی کرد که در فینال باشم یا نه. برایم هم تفاوتی ندارد پرسپولیس قهرمان حذفی شود یا سپاهان.
کاظمیان درباره اینکه تجربه اش از بازی در امارات چقدر مقابل الجزیره برای تراکتورسازی مفید خواهد بود، افزود: من با پیراهن سپاهان و تراکتورسازی به الجزیره گل زده ام. می دانم الجزیره در لیگ امارات شرایط خوبی ندارد  اما با توجه به اینکه این تیم هنوز شانس برای صعود دارد  کار سختی در امارات خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم یک تساوی از دیدار با الجزیره در امارات بگیریم و مقابل الجیش هم پیروز شویم و از گروهمان صعود کنیم.
وی که به خاطر حضور در عربستان به خاطر بازی با الشباب نتوانسته بود در مراسم سالگرد برادرش حاضر شود، گفت: در تعطیلات نوروزی فرصت پیدا کردم تا بر سر مزار او بروم. خیلی حال کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)