خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل بازیکنان زیاد هیچ تیمی مانند پرسپولیس از سوی تیم ملی به مشکل نخورده است.

 

جواد کاظمیان درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با نفت اظهار داشت: خوشبختانه در آخرین بازی خودمان در دیداری تدارکاتی مقابل تیم هما به یک پیروزی خوب رسیدیم تا از لحاظ روحی وروانی به شرایط ایده آل پس از تقریبا  دو ماه که طعم برد را نچشیده بودیم برسیم.

وی افزود: اما متاسفانه یکی از دردسرهای ما حضور 7 یا 8 بازیکن در تیم ملی است که باعث شده تا تیم پرسپولیس دچار مشکل شود. ملی پوشان ما که همه بازیکنان لایق و پرتلاشی هستند در بازی های تیم ملی دچار مصدومیت می شوند و در ایامی که همه به خاطر تیم ملی تعطیل بوده و به دنبال رفع نقاط ضعف هستند ما شرایط این را نداریم تا مشکلات تیم را برطرف کنیم چون همه کنار یکدیگر نیستیم.

کاظمیان ادامه داد: اما این طبیعت فوتبال است و از طرفی دیگر افتخار برای باشگاه و باید به این موضوع احترام گذاشت تیمی که ملی پوش زیادی دارد باید این دردسرها را نیز قبول کند. من امیدوارم فقط مصدومان ما زودتر برسند تا در بازی های آینده دچار مشکل نشویم.

وی در باره بازی با نفت نیز گفت: با تیم بسیار سخت کوش و با یک مربی با دانش طرف هستیم ولی من قول می دهم انشاالله از این هفته شروع کنیم که بازی ها را ببریم و در جدول خودمان را بالا بکشیم. قطعا با نتیجه ای که هما را شکست دادیم نمی توان در لیگ حریفان پرقدرت را شکست دهیم اما به برد با یک و یا دو اختلاف در بازی با نفت فکر می کنیم البته از همه چیز مهم تر گرفتن 3 امتیاز و از دست ندادن امتیاز در هفته های آینده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)