مهاجم پرسپوليس گفت: مطمئن باشيد كه هيچ‌كس نمي‌تواند بين من و هواداران تفرقه بيندازد.

 

جواد كاظميان در مورد اظهاراتش مبني بر مقايسه هواداران پرسپوليس با مردم كوفه گفت: ابتدا بايد بگويم در اولين حضورم در پرسپوليس پس از مدت‌ها از سوي هواداران غافلگير شدم و با وجود اينكه انتظار نداشتم اما اين اتفاق افتاد.

هميشه گفته‌ام هواداران پرسپوليس باعث شدند كه من جواد كاظميان شوم اما متاسفانه حرف آخر بازي كه درباره هواداران پرسپوليس زدم كمي بد برداشت شده بود.

 

وي ادامه داد: منظور من از حرف‌هايم در انتهاي بازي هواداران پرسپوليس نبودند بلكه منظورم تعدادي تماشاگرنما بودند كه قصد بر هم زدن تمركز تيم را داشتند. 70 هزار نفر در ماه مبارك رمضان به ورزشگاه آمده بودند و بعد از علي كريمي من را مورد لطف خود قرار دادند. پس من هم بايد به اين تشويق‌ها افتخار كنم.

كاظميان خاطرنشان كرد: متاسفانه برخي مطبوعات بعد از اين اظهارات سعي كردند من را در مقابل هواداران پرسپوليس قرار دهند. شايد برخي‌ها فكر نمي‌كردند كه اين طور مورد لطف هواداران قرار گيرم به همين دليل مثل اينكه خوششان نيامده است. مصاحبه‌ام در پايان بازي با رسانه‌هاي تصويري بود و حالا برخي‌ها فرصت را غنيمت شمردند تا من را در برابر هواداران پرسپوليس قرار دهند اما آقايان مطمئن باشيد با اين كارها با جايي نخواهد رسيد. اگر بي احترامي به هواداران كردم معذرت خواهي مي‌كنم اما منظورم هواداران پرسپوليس نبودند.

اين بازيكن يادآور شد: قول مي‌دهم كه روز به روز بهتر مي‌شويم. روزهاي سخت را پشت سر خواهيم گذشت و همين الان هم اتفاق خاصي نيفتاده است. بعد از دوران بگوويچ اين تيم پرسپوليس يكي از بهترين‌ها است و قطعا حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

كاظميان با انتقاد از برخي از روزنامه‌ها گفت: در اين بين چند روزنامه بودند كه بي‌رحمانه به من حمله كردند و اسلحه خود را هواداران قلمداد مي‌كنند اما اين طور نيست. جواد كاظميان هميشه مديون هواداران پرسپوليس است و فاصله‌اي كه مي‌خواهند بين من و آنها بيندازند به هيچ عنوان رخ نخواهد داد. با بازي‌هاي خوب براي پرسپوليس و گلزني جواب اعتماد هواداران و مسئولان باشگاه را خواهم داد و فقط به عنوان يك فرد كوچك از جامعه پرسپوليس از تمام هواداران كه بايد در روزهاي سخت بيشتر يار و ياور پرسپوليس باشند مي‌خواهم ما را تنها نگذارند. ما روي آنها حساب ويژه‌اي باز كرده‌ايم.

 

* اخبار مرتبط :

كاظميان: تماشاگران پرسپوليس را بايد با مردم كوفه مقايسه كرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)