چمن انزلی افتضاح بود

مرجع خبری پرسپولیس : جواد كاظميان مي‌گويد زمين ورزشگاه انزلي ناهموار بوده و پرسپوليس نتوانسته دستورات دنيزلي را به خوبي در زمين پياده كند.

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز تيمش درباره شكست 2 بر صفر سرخ‌پوشان مقابل ملوان اظهار كرد: ما دنبال بهانه‌گيري نيستيم. شايد اگر شما از تلويزيون بازي را مي‌ديديد فكر مي‌كرديد كه زمين انزلي خيلي صاف و هموار است و مثل مخمل مي‌ماند اما واقعيت اين است كه چمن انزلي افتضاح بود و ما حتي نمي‌توانستيم توپ را استوپ كنيم.

 

كاظميان ادامه داد: از آنجا كه تيم‌هاي دنيزلي هميشه روي زمين بازي مي‌كنند ما واقعا در بازي ديروز مشكل داشتيم و نمي‌توانستيم خوب توپ را به گردش دربياوريم. با اين حال اين دليل نمي‌شود كه بگوييم ما خوب بوديم چرا كه در بازي ضعيف كار كرديم. فكر مي‌كنم بايد به دنيزلي فرصت بدهيم. مطمئنم كه اين تيم خوب مي‌شود. متاسفانه اولين بازي ما هم در انزلي افتاد كه يك زمين ناهموار بود. در مجموع ما خوب بازي نكرديم اما مي‌توانستيم از بازي ديروز حداقل يك امتياز بگيريم. اتفاقات فوتبال هم در نتيجه بازي كم تاثيرگذار نبود چرا كه پنالتي ما گل نشد اما پنالتي آن‌ها تبديل به گل شد.

 

جواد كاظميان در ادامه گفت: من مطمئنم كه پرسپوليس بهتر مي‌شود، ان‌شاءالله از هفته آينده با يك برد پرگل مقابل شاهين بوشهر روند خوب‌مان را آغاز خواهيم كرد و قول مي‌دهم كه طرفداران با ما آشتي خواهند كرد.

 

وي درباره حضور يك نيمه‌اي خود در ديدار با ملوان گفت: به هر حال تصميم دنيزلي بود و هيچ مشكلي هم وجود ندارد. هرچيزي كه سرمربي تيم بگويد، من هم تبعيت مي‌كنم.

 

مهاجم پرسپوليس درباره پنالتي پرسپوليس هم گفت: پنالتي‌زن ما مازيار زارع است اما در بازي تصميم گرفتند كه مهدوي كيا بزند و نكته جالب هم اينجاست كه مهدي خودش يك پنالتي‌زن قهار است و شايد تا به حال تنها يكي دو پنالتي را خراب كرده باشد. با اين حال وقتي توپ وارد گل نمي‌شود اين بحث‌ها هم به وجود مي‌آيد. من خودم هم ديشب ناراحت بودم كه چرا اين گونه به ملوان باختيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه بازيكنان پرسپوليس در صحنه پنالتي به خاطر حضور مهدوي كيا و سابقه بيشتر او پنالتي را به مهدوي كيا واگذار كردند؟ گفت: فكر نمي‌كنم پنالتي را به مهدوي كيا تعارف كرده باشند. به هر حال موضوعي بوده كه گذشته و ديگر نبايد به آن فكر كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)