مرجع خبری پرسپولیس : شرایط جدول، واقعیت ها را نشان نمی دهد. فاصله ما با نفت نه تنها اینگونه نیست بلکه باید به یک پیروزی پر گل برسیم.

جواد کاظمیان با بیان مطلب فوق، گفت: جایگاه فعلی پرسپولیس، شایسته باشگاه و این تیم با پتانسیل کنونی نیست. ما همه به این مساله ایمان داریم و هر چند به جهت شکست در بازی قبل ناراحتی نزد همه ما وجود دارد اما از نظر روحی کاملا مصمم به کسب پیروزی در بازی این هفته هستیم تا با شکست قاطع تیم بالای جدول، توان واقعی پرسپولیس را نشان بدهیم.

به نظر من نفت نمی تواند این جایگاه را حفظ کند و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگرانش شخصیت واقعی خود را به رخ می کشد.

 

من امیدوارم که هر یک در میدان حاضر بودیم، فرصت ها را از دست ندهیم و بتوانیم زودتر به گل برسیم. نفت تیمی نیست که در مقابل پرسپولیس جرات حمله کردن داشته باشد.

 

آنها یک بازی بسته ای را انجام می دهند تا راه ها را ببندند و بعد تلاش می کنند که روی ضد حملات ما را غافلگیر کنند. همانطور که کادر فنی تاکید دارد باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم تا غافلگیر نشویم.

 

بازیکن خوش تکنیک پرسپولیس درباره اینکه آیا در ترکیب حضور خواهد داشت یا نه، گفت: این بستگی به نظر کادر فنی دارد که هنوز معلوم نیست آیا در ترکیب خواهم بود یا نه، اما آنچه در حال حاضر اهمیت دارد این است که با پیروزی در این بازی بتوانیم شرایط تیم و حال و هوای هواداران را تغییر دهیم.


در این بین جدی ترین مشکل ما همان مسایل روحی و روانی است که باید بر آنها غلبه کنیم. استرسی که باعث می شود، از کارایی لازم دور بشویم و من با خوش بینی به این بازی نگاه می کنم و انتظار یک برد پر گل را دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)