مرجع خبری پرسپولیس : جواد كاظميان مي‌گويد پرسپوليس اگر در صدر جدول بود هم به همين سختي مس رفسنجان را مي‌برد.

 

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس درباره پيروزي سرخپوشان مقابل مس رفسنجان در جام حذفي، اظهار كرد: بازي در جام حذفي هميشه سخت بوده و شما ديديد كه روز گذشته پنج تيم ليگ برتري از اين جام حذف شدند.

ما هم به همين خاطر به سختي از سد مس گذشتيم.

 

وي ادامه داد: درست است كه ما در بحران هستيم، اما شايد اگر در صدر جدول بوديم، با همين سختي از مس مي برديم. ما شب گذشته بازي متفاوتي داشتيم و حتي مس رفسنجان در حدي نبود كه 120 دقيقه ما را اذيت كند، اما شما ببينيد كه در جام حذفي آلمان هامبورگ با تيم دسته چهارمي و تا دقيقه 111 يك- يك بوده و بعد از آن برده است.

 

كاظميان افزود: نمايش بد ما در اين بازي ربطي به بحران‌مان نداشت، اما چون در جام حذفي بازي مي‌كرديم، بازي براي ما سخت‌تر شده بود.

 

هافبك پرسپوليس درباره حمايت 120 دقيقه‌اي هواداران از اين تيم هم گفت: من واقعا از آن‌ها ممنونم . مطمئنم اگر آن‌ها از دقيقه 60 ـ 70 بازي ساز مخالف مي‌زدند، ما بازي را مي‌باختيم اما وقتي بعد از گل تساوي ما را تشويق كردند، يك انرژي مثبتي گرفتيم و توانستيم بازي را ببريم و به مرحله بعد صعود كنيم. البته رفتن بازي به وقت‌هاي اضافه و 120 دقيقه بازي كردن كار ما را مقابل داماش سخت مي‌كند و الان هم بازيكنان خسته‌اند، اما با توجه به اين كه پس از بازي با داماش ليگ به تعطيلات مي‌رود، ما بايد اين تيم را ببريم و وضعيت خود را بهتر كنيم.

 

جواد كاظميان در پاسخ به اين سوال كه چقدر اميد دارد براي دو ديدار تيم ملي با بحرين و اندونزي به تيم ملي دعوت شويد، گفت: من همه تلاشم را كرده‌ام و در اردوي گذشته تيم ملي هم خوب كار كرده‌ام. ديگر همه چيز بستگي به نظر كي‌روش دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)