مرجع خبری پرسپولیس : جواد کاظمیان می گوید بعد از تعویض مقابل سایپا لبخند زد تا برایش حاشیه درست نشود.

 

جواد کاظمیان درباره برخورد جالب خود بعد از تعویض گفت: شرایط طوری شده است که از حالت عادی هم برای ما و تیم حاشیه درست می شود. من عادت ندارم که در جریان بازی با بیرون زمین بخندم، اما اینبار به آن حالت بیرون آمدم تا همه مطمئن شوند که هیچ مشکلی ندارم و دیگر درباره تعویض من صحبت نشود.

او در ادامه درباره بازی با سایپا گفت: در شرایط سختی وارد بازی شدیم، در حالی که 6، 7 نفر از بچه ها در اختیار نبودند. فاصله دو بازی هم خیلی کم بود، در حالی که به استقلال پنج روز فرصت داده اند. البته ما به آنها کاری نداریم ولی اینطور برنامه ریزی مناسب نیست. ما با خستگی وارد این بازی شدیم و اگر اینطور نبود، کیفیت بیشتری از فوتبال را ارائه می کردیم. البته مهم سه امتیازی بود که گرفتیم. اگر در نیمه دوم هم به دنبال کنترل بازی بودیم، به خاطر نزدیکی بازی ها بود. ضمن آنکه سایپا هم تیمی بود که برای ضد حمله برنامه داشت و ما برای مقابله با این شگرد آنها، برنامه ریزی کرده بودیم و سه امتیاز را گرفتیم.

 

کاظمیان درباره مهرداد اولادی گفت: او دوران بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشته است. هنوز هم تحت فشار است چون مدتی هم با مصدومیت روبرو بود و حالا انگیزه زیادی دارد. از این مرحله که بگذرد، گلزنی هایش آغاز می شود و قطعا از این به بعد بازی های خوبی را از مهرداد می بینیم و بازی های مهمی را با گل های اولادی می بریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)