مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات گفت: با این شیوه بازیکنان مصدوم و محروم بسیاری خواهیم داشت.

 

جواد کاظمیان پس از پیروزی یک بر صفر برابر سایپا در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در ۳۰ دقیقه اول خوب نبودیم اما هرچه از زمان بازی گذشت بهتر شدیم. سایپا روی ضدحملات برنامه داشت. ما هم برنامه داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم.

در برخی از بازی‌های گذشته با وجود بازی خوب نتوانستیم نتیجه بگیریم اما امروز سه امتیاز را گرفتیم و این برای ما مهم بود. اکنون با تمام قوا به دیدار ذوب آهن در جام حذفی خواهیم رفت.

وی در مورد سکوهای خالی ورزشگاه و قهر تماشاگران با پرسپولیس گفت: پرسپولیس چه ببرد چه ببازد هوادارش به ورزشگاه می‌آید. امروز هم به دلیل آنکه بازی در وسط هفته برگزار می‌شد تماشاگر کمی به ورزشگاه آمد هواداران عاشق پرسپولیس هستند. ما در آینده بهتر خواهیم شد. سه امتیازی که امروز گرفتیم به ما خیلی کمک می‌کند.

بازیکن پرسپولیس با انتقاد از شیوه برگزاری لیگ گفت:‌ این چه شیوه برگزاری مسابقه است؟ سه روز یک بار باید در لیگ بازی کنیم و بعد ۱۱ روز تعطیل می‌شویم. بازیکنان خسته هستند. با این شیوه برنامه ریزی لیگ بازیکنان مصدوم و محروم زیادی خواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)