خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم پرسپولیس فردا روز خوبش نباشد.

فرهاد کاظمی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی غیرقابل پیش‌بینی است در این فصل هیچ‌وقت نتوانستیم بگوییم پرسپولیس نظم دارد یا اینکه بدون نظم بازی می‌کند. البته حضور تماشاگران و بازیکنان بزرگ در این تیم تأثیر زیادی دارد. پرسپولیس یک روز در اوج قرار دارد و روز دیگر فروکش می‌‌کند، انشالله بازی از آب در آید که تمام تماشاگران لذت ببرند.

 

وی افزود: پرسپولیس به خاطر حضور مهره‌های خارق‌العاده‌ای که دارد بسیار قدرتمند است و به شخصه دوست دارم این تیم فردا در روز بد خود باشد. البته از بازیکنان خوب تیمم به خاطر تلاش فراوان و شخصیت تاکتیک‌پذیری که دارند تشکر می‌کنم و امیدوارم فردا بتوانیم نمایش خوبی را ارائه کنیم.

 

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: برای بازی فردا دو مصدوم داریم، با پزشک تیم صحبت کردم و مشخص شد، حضور این نفرات به صورت 50-50 است، البته باید شرایط را ببینم چرا که نمی‌خواهم ریسک کنم.

کاظمی در مورد اینکه کدام بازیکنان تیمش مصدوم هستند، خاطرنشان کرد: مهدی رجب‌زاده و مسعود همامی دو مصدوم ما هستند، البته من نمی‌خواستم اسم آنها را ببرم اما چون شما دستور دادید حاضرم گردن خودم را هم بزنم.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: تعطیلات برای ما بسیار عالی بود در این مدت اردویی را در تهران برپا کردیم و از لحاظ شخصیت فردی به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم، سه بازی دوستانه انجام دادیم که برای ما بسیار خوب و مفید بود و توانست کمک زیادی بکند.

 

کاظمی در مورد شکست ایران مقابل ازبکستان یادآور شد: در این دیدار باید پیروز می‌شدیم، با وجود اینکه در بازی رفت نمایش بسیار بدی ارائه کردیم در دقایقی از این دیدار بسیار خوب بازی کردیم. برخی می‌گویند ازبکستان خوب بازی نکرد اما آنها در نظم تیمی و حفظ توپ بسیار قوی عمل کردند و تنها توان حمله نداشتند. شاید دلیل این موضوع هم عملکرد خوب دفاع ما بود.

 

وی تأکید کرد: اگر آن گل ما به اشتباه از سوی داور مردود نمی‌شد و یا اینکه قوچان‌نژاد ضربه‌ای که زد به گل تبدیل می‌شد، شرایط کاملاً تغییر می‌کرد. هنوز هیچ چیز تمام نشده، قطر و لبنان را نباید زیاد بزرگ کنیم. یک تیم لیگ یکی ما لبنان را می‌تواند شکست دهد و یک تیم لیگ برتری ما برابر قطر می‌تواند به پیروزی برسد. فکر می‌کنم همانطور که بارها توانستیم مقابل کره نتیجه بگیریم این بار هم بچه‌ها با تلاش مضاعف بتوانند در خانه حریف نتیجه خوبی کسب کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: همانطور که در بازی رفت برابر کره جنوبی از تیم ملی پشتیبانی شد، رسانه‌ها و مردم باز هم باید از تیم ملی حمایت کنند، در آن دیدار می‌دیدیم که دولتمردان هر روز به دیدن تمرین تیم ملی می‌روند و با حضورشان باعث روحیه دادن به بازیکنان می‌شدند. متأسفانه ما همیشه مقطعی فکر می‌کنیم، باید این حمایت در تمام بازی‌ها وجود داشته باشد و این مسئله مشکل اصلی ماست.

 

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا در نیم‌فصل تغییر و تحولاتی خواهند داشت گفت: بارها گفتم من با شناختی که از ذوب آهن داشتم و با تأکید به این مسئله که 7 جابجایی در نیم‌فصل می‌توانستم انجام دهم هدایت تیم ذوب آهن را قبول کردم. ذوب‌آهن تیم خوبی است که از مدیریت و بازیکنان خوبی بهره می‌برد، بازیکنان ما هم شخصیت خوب و هم از تاکتیک‌پذیری مناسبی برخوردارند. البته در نیم‌فصل چند بازیکن اضافه می‌کنیم با توجه به شرایط ارزی کشور جذب بازیکن خارجی مشکل است و بعید است این اتفاق بیافتد. بازیکنان ایرانی خوبی داریم که در حال حاضر آزادند و اگر شرایطشان مطلوب باشد در نیم‌فصل آنها را جذب خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا ممکن است شهاب گردان ناراضی را جذب کنند، افزود: شهاب دروازه‌بان خوبی است اما جذب او مبنی بر این است که با شرایط مالی ما کنار بیاید. البته مشکلی درون دروازه نداریم، دروازه‌بانان خوبی داریم. یکی از سنگربانان ما 18ساله است که ممکن است فردا او را درون دروازه قرار دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)