خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اگر ما بازیکنان تعویضی پرسپولیس را داشتیم شاید پیروز می‌شدیم.

فرهاد کاظمی پس از شکست 3 بر 2 برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: آن چیزهایی که فکر می‌کردیم نشد و اتفاقات به نفع ما نبود. برنامه‌های زیادی داشتیم و بازی به شکلی که می‌خواستیم پیش می‌رفت.

وی افزود: می‌خواستیم مقابل ضربات ایستگاهی پرسپولیس را بگیریم و به اشتباه بازیکنانم کاری ندارم و از آنها تشکر می‌کنم. شاید اگر یکی دو نفر دیگر روی نیمکت داشتم 9 نفره بازی را نگه می‌داشتم اما واقعا دستم خالی بود. به پرسپولیس تبریک می‌گویم هر چند نمی‌توانم بگویم آنها خیلی خوب بودند اما در خصوص مسایل داوری اصلا بحثی ندارم و من محسن ترکی را خیلی دوست دارم اما امروز اتفاقاتی افتاد که برای نیم فصل دوم ما تجربه خوبی شد.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: البته اشتباه‌های داوری جزیی از فوتبال است شاید من هم به عنوان سرمربی اشتباه می‌کنم. هیچ زمان در مورد داوری حرف نزده‌ام اما به بازیکنانم گفته‌ام باید بازی را ببرید ما برای یک امتیاز به اینجا نیامده بودیم و می‌خواستیم پیروز شویم. دستم خالی بود چون زمانی که 9نفره بودیم روی نیمکت بازیکن زیادی نداشتم. زمانی تیمی 9 نفره می‌شود و می‌تواند جواب بگیرد اما من می‌گویم شاید اگر 8 نفره هم می‌شدیم دوست داشتم فوتبال رو به جلو بازی کنم و دلم نمی‌خواهد یک تنه دفاع کنم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه شما می‌خواستید با پاس‌های بلند از ضد حملات استفاده کنید، بازیکنان شما آرامش فکری برای ضد حمله نداشتند، گفت: 70 دقیقه 10 نفره بودیم و 40 دقیقه 9 نفره چگونه باید بازیکنی که به شرایط آرمانی نرسیده توپ را پشت مدافعان بیندازد؟ مگر صادقیان چقدر جان دارد که بدود؟ من باید هافبک‌هایی داشتم مثل اسماعیل فرهادی که بازی را درمی‌آوردند اما دستم خالی بود و نمی‌توانستم در زمان 9 نفره شدن جا به جایی داشته باشم.

وی تصریح کرد: به تعویض‌های پرسپولیس نگاه کنید. شاید اگر هر سه تعویضی آنها را من داشتم برنده می‌شدیم. اعتقاد دارم زیاد نباید به داور اعتراض کرد چون سوت او برنمی‌گردد اما حرف دلم را می‌زنم. گله‌مند هستم ولی اعتراضی ندارم. دروغ نمی‌گویم ترکی را خیلی دوست دارم یک روز هم او اشتباه کرده است اما اگر در دقیقه 95 خطا گرفته می‌شد توپ به سمت دروازه ما نمی‌آمد این‌ها ممکن است به خاطر خطای دید باشد. باز هم تکرار می‌کنم به داوری اعتراضی ندارم اما گله‌مندم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)