سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگرچه امروز خیلی خوب نبودیم اما از حریف بهتر بازی کردیم.

 فارس، فرهاد کاظمی پس از پیروزی یک بر صفر برابر داماش گیلان در نشست خبری اظهار داشت: این برد را مدیون تمام رسانه‌ها و حمایت آنها و همچنین حضور هواداران خونگرم و خوب اصفهانی هستم زیرا در بین تماشاگران پرچم سپاهان را دیدم و این نشانه مودت و دوستی است. پیروزی آسیایی را به سپاهان هم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: با اینکه استرس روی دوش ما بود اما توانستیم پیروز شویم، مقابل تیمی بازی کردیم که در آستانه قرار گرفتن در جمع تیم‌های سقوط کننده است و می‌خواست روی ضد حمله کار کند اما ما موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. با لطف خدا با این برد استرس از روی بازیکنان برداشته می‌شود و تلاش می‌کنیم به اهدافمان برسیم، اهدافی که سعد محمدی مدیر کارخانه ذوب‌آهن نیز آن را ترسیم کرده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به کارمندان ذوب‌آهن اضافه کار داده‌اند تا برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند، گفت: اگر اضافه کار هم داده باشند مگر کار بدی کرده‌اند؟ کاش به آنها اضافه کار بدهند تا بروند سپاهان را هم تشویق کنند.

وی در مورد ناراحتی فوفانا از تعویضش گفت: فوفانا ناراحت نبود بلکه او یک موقعیت دو به تک را نزد و به کما رفت و در فکر بود که چرا این موقعیت را گل نکرده است به همین دلیل ناراحت بود. در تیمی که من مربیگری می‌کنم اگر بازیکنی بخواهد از تعویض ناراحت شود سریع عذرش را می‌خواهم.

کاظمی در مورد اینکه تیمش مقابل داماش خوب بازی نکرد، گفت: من 3 مهاجم در ترکیب گذاشته بودم، با این حال در برخی روزها که استرس نداشتیم خوب بازی کردیم اما امروز که استرس داشتیم خیلی خوب نبودیم با این حال از حریف بهتر بازی کردیم، دستم هم برای تعویض بسته بود و حتی بعد از مصدومیت رجب‌زاده مجبور شدم باز هم تعویض اجباری کنم. زمانی که استرس بر آدم حاکم می‌شود تفکراتش از او گرفته می‌شود. اگر مسلمان 20 درصد توانایی خودش را هم ارائه می‌کرد می‌توانست شرایط بازی را زودتر تغییر دهد. وقتی 2 تا 3 بازیکن تا دقیقه 30 خراب بازی می‌کنند چه می‌توانم بکنم؟ از 3 – 4 بازیکن اصلی راضی نبودم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد نیمکت‌نشینی برخی از بازیکنان گفت: برای این کار چند دلیل دارم، اول فوتبال‌زدگی، دوم اینکه پایان فصل است و برخی باشگاه‌ها به بازیکنان می‌گویند که ما تو را می‌خواهیم و پیشنهاد می‌دهند. من در زمین بازیکنی می‌خواهم که توپ‌گیری کند، وقتی یک بازیکن در زمین راه می‌رود یعنی اینکه فکرش پیش تماشاگران نیست و به سرمایه ذوب‌آهن و باشگاه بی‌توجه است و این مشکل‌ساز می‌شود.

فرهاد کاظمی در مورد اینکه هدف‌گذاری‌اش در ذوب‌آهن چیست، آیا به پلی‌آف فکر می‌کند یا ماندن مستقیم در لیگ برتر، گفت: اکنون به غیر از داماش تیمی مثل سایپا هم در بحران است، سایپا تماشاگر هم ندارد البته داماش هم بازی‌های سنگینی پیش رو دارد. تماشاگران می‌توانند به ما کمک زیادی بکنند. افق ما افق روشنی است و به خدا توکل می‌کنیم.

وی در مورد دیدار پرسپولیس در جام حذفی گفت: جوی که پرسپولیس در مورد داوری به راه انداخت به حق و ناحقش کاری ندارم، نشان داد که به دنبال جام حذفی است اما ما به دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم با این حال برای قداست و شخصیت تیم هم شده مقابل پرسپولیس خوب بازی می‌کنیم، این تیم خوب است اما نقاط ضعف زیادی هم دارد بنابراین تلاش می‌کنیم مقابل پرسپولیس خوب بازی کنیم تا از نظر روحی به ما کمک کند تا به هدف اولمان که بقا در لیگ برتر است، برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)