پرسپولیس نیوز : مهاجم صربستانی برای عقد قرارداد با پرسپولیس به این باشگاه رفت.

آندریا کالودرویچ صبح امروز (سه‌شنبه) به تهران رسید و برای عقد قراداد با باشگاه پرسپولیس نزد سرپرست این باشگاه رفت. این مهاجم صربستانی در لیست خرید برانکو قرار دارد و به خواسته این مربی برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به تهران آمد.

مذاکرات علی‌اکبر طاهری با کالودرویچ آغاز شده است و اگر توافق نهایی بین آنها حاصل شود او به زودی راهی ترکیه خواهد شد تا به اردوی سرخپوشان بپیوندد.

 

مهاجم 28 ساله صربستانی با 181 سانتی متر قد، بازیکن خط حمله است. او در آخرین تیم خود یعنی «بریسبان رور» با 12 بازی 7 گل به ثمر رسانده است و سابقه بازی در تیم‌های نام آشنایی مانند «ستاره سرخ بلگراد» در فصل 2011 – 2010 و «ریسینگ سانتاندر» به صورت قرضی در فصل 2013 – 2012 را دارد. بنابر اطلاعات درج شده در سایت ویکی پدیا، وی برای ستاره سرخ بلگراد 45 بازی انجام داد و 19 گل زد و در ریسینگ هم در 18 بازی سه گل ثبت کرد.

وی همچنین به ترتیب در تیم‌های ملی زیر 21 سال صربستان (2007)، زیر 23 سال صربستان (2008) و تیم ملی بزرگسالان (2010) 4، 2 و 3 بازی انجام داده است.

 

مهاجم صربستانی که شب گذشته وارد تهران شد، در حال حاضر برای انجام مذاکرات در باشگاه پرسپولیس حضور دارد و در صورت توافق، برای انجام تست‌های پزشکی وی اقدام خواهد شد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)