کاپیتان دوم پرسپولیس پاسخ کنایه‌های ساسان انصاری را داد و از وی خواست طبق اظهار نظر دیکته‌‌شده‌ای که برایش در نظر گرفته‌اند، سرش در کار خودش باشد.

اظهارات ساسان انصاری خطاب به کمال کامیابی‌نیا کاپیتان پرسپولیس و کنایه‌ای که متوجه وی کرده بود و گفته بود «مگر کمال رئیس کمیته انضباطی است که برای خودش حکم می دهد و وارد دعوای بزرگترها نشود.»، اکنون با واکنش کمال کامیابی‌نیا همراه شده است.

هافبک پرسپولیس مدعی است دوست ندارد درباره این بازی صحبتی داشته باشد و قطعا زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. او اما در واکنش به صحبت‌های ساسان انصاری می‌گوید: به ساسان انصاری می‌گویم سرش در کار خودش باشد. اتفاقات بازی را همه دیدند و مردم قضاوت می‌کنند. صحبت من کلی بود و به کسی بی‌احترامی نکردم. اول از همه داماد خودم هم در کادرفنی فولاد حاضر است و هیچوقت قصدم بی‌احترامی نبود. من به اتفاقات این بازی و حواشی آن انتقاد داشتم.

کمال کامیابی‌نیا در ادامه می‌گوید: آقای انصاری افاضات کرده که به کار بزرگتر دخالت نکنم، اما متوجه نمی‌شوم که چرا خودش دخالت کرده؟ ساسان جان خوب گفتی و از تو هم به عنوان بزرگترت می‌خواهم در کار بزرگترها دخالت نکنی و سرت در کار خودت باشد. شما هم که قطعا بزرگتر از من نیستی و پس به حرفی که می‌زنی احترام بگذار و به دنبال این نباش که حرف‌های دیکته‌شده را بدون فکر کردن درباره آن به زبان بیاوری.

کاپیتان پرسپولیس در بخش بعدی انتقاداتش به اتفاقات فولاد آرنا می‌گوید: وقتی یک بازیکن اشتباهی انجام می‌دهد، کلی محرومیت و جریمه برایش در نظر گرفته می‌شود. چرا این مسئله برای برخی مربیان نیست؟ اینطور که نمی‌شود فوتبال را اداره کرد. باز هم می‌گویم که حرف من کلی بود و قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتم. حالا اگر کسی از حرفم ناراحت شده و آن را به خودش گرفته که برایم مهم نیست. چیزی که مشخص است جدول مسابقات است. نتایج تیم‌ها در نهایت نشان‌دهنده عملکرد آنهاست.

کامیابی‌نیا با اشاره به رفتار نیمکت و سکونشینان گفت: چرا برای یک اوت معمولی باید داد و هوار راه انداخت؟ صحنه پنالتی را همه دیدند و کارشناسان هم خوشبختانه آن را تایید کرده‌اند. دوست دارم یک روز ببینم که این اتفاق برای آنها می‌افتد و پنالتی‌شان نادیده گرفته می‌شود تا ببینم چه رفتاری انجام می‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)