پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به شخصه معتقدم انتشار رقم قرارداد بازیکنان توسط سایت سازمان لیگ کار درستی نبوده است.

کمال کامیابی‌نیا، در مورد اینکه به نظر می‌رسد او پنالتی‌زن اول پرسپولیس شده چرا که در چند بازی تدارکاتی اخیر پرسپولیس پنالتی‌های این تیم را او زده اظهار داشت: بازیکنان و هادی نوروزی به من لطف داشتند که اجازه دادند پنالتی را من بزنم البته ما در تیممان پنالتی‌زن‌های خوبی مثل هادی نوروزی ، امید عالیشاه، رامین رضائیان و مهدی طارمی داریم؛ چون این 3 بازیکن در اردوی تیم ملی بودند من پنالتی را زدم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس در تعطیلی لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمرینات پر فشاری در صبح و بعدازظهر برگزار می‌کنیم. بازی دوستانه هم انجام دادیم اما چیزی که مشخص است این است که در تمرینات فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌شود.

هافبک پرسپولیس در مورد بازی این تیم مقابل پیکان در جام حذفی اظهار داشت: فکر می‌کنم قرعه ما در جام حذفی سخت است اما از طرف دیگر این بازی می‌تواند به نفع ما باشد چرا که عیار تیم در این بازی مشخص خواهد شد. ما می‌خواهیم روند مثبت‌مان را ادامه دهیم و می‌خواهیم در بازی با پیکان و سایپا نشان دهیم که چه تیم با قدرتی هستیم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سوال که برای بازیکنان پرسپولیس جام حذفی مهمتر است یا لیگ برتر و یا هردو تصریح کرد: صد در صد ما در هر دو جام با همه قدرت به عنوان مدعی شرکت می‌کنیم اما سال گذشته با نفت تهران 5 بازی بردیم و به فینال رسیدیم. به نظرم اگر تمرکز ما بر روی جام حذفی بیشتر باشد با 5 برد می‌توان به فینال رفت و قهرمان شد. البته ما در هر دو جام با همه توان و تمرکز به میدان خواهیم رفت.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هفته به هفته شرایط پرسپولیس بهتر می‌شود و برانکو هم شناخت خوبی از تیم دارد. بازیکنان همه تلاششان را می‌کنند تا در بهترین شرایط بدنی قرار بگیرند. قطعا ما در هر بازی برای 3 امتیاز و بازی خوب به میدان می‌رویم و خوشبختانه بازیکنان خوبی در تیم ما دور هم جمع شده‌اند که باعث شده پتانسیل قوی داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتشار رقم قرارداد بازیکنان توسط سایت سازمان لیگ خاطرنشان کرد: به نظرم کار درستی نیست که رقم قرارداد بازیکنان این طور منتشر شود. اگر قرار است سازمان لیگ شفاف سازی کند باید تا لحظه آخر که بازیکن آخرین ریال هم از باشگاه می‌گیرد پای این مسئله بایستد. این درحالی است که شکایت‌های زیادی از باشگاه‌ها وجود دارد. اگر قرار است فوتبال ما حرفه‌ای باشد باید در همه چیز حرفه‌ای باشیم نه در برخی مسائل.

کامیابی‌نیا در پایان تصریح کرد: شاید بازیکنی دوست نداشته باشد رقم قراردادش منتشر شود و به شخصه معتقدم که این کار خوبی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)