هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: دیدار هفته اول ما مقابل پرسپولیس بسیار خوب است و انگیزه ما را دو چندان کرد.

 کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با  فارس، در مورد قرعه‌کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: قرعه خوبی نصیب ما شد در هفته اول با پرسپولیس بازی داریم و انگیزه ما بسیار بالا است بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد تیم ما در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و امیدواریم در شروع لیگ عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی با پرسپولیس در هفته اول برای آنها آسان است گفت: فکر می‌کنم این اتفاق به نفع ما شد در هفته اول تیم‌ها چندان آماده نیستند و می‌توانیم در این وضعیت پرسپولیس را دچار مشکل کنیم انگیزه ما دو برابر شد و ای کاش در همان هفته‌های ابتدایی به مصاف استقلال هم می‌رفتیم هافبک نفت تهران در مورد برنامه یک ساله لیگ برتر عنوان کرد: این اتفاق خوبی برای تمامی تیم‌ها است باشگاه‌ها و تیم ملی برنامه خود را می‌دانند و می‌توانند با هدفی مشخص حرکت کنند این ثبات در برنامه به تیم ملی و باشگاه‌ها برای آماده‌سازی کمک می‌کند.

کامیابی‌نیا در مورد اینکه پس از یکبار محرومیت با دریافت سه اخطار بازیکنان با دریافت دو کارت محروم می‌شوند اظهار داشت: این قانون بازیکنان را محدود می‌کند و از این پس سرپرست تیم‌ها و بازیکنان باید حواس خود را جمع کنند تا اتفاقی که برای من در تیم امید افتاد برایشان رخ ندهد باید اطلاع‌رسانی خوبی صورت گیرد تا بازیکنان بلافاصله پس از دو اخطاره شدن به میدان نروند. با این قانون کار برای مدافعان و هافبک‌های دفاعی بسیار سخت شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم امسال بتوانیم در لیگ برتر در جایگاه خوبی قرار بگیریم باشگاه نفت و علیرضا منصوریان برمنامه‌ریزی خوبی دارند و امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)