پرسپولیس نیوز :  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد، داور دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن با اشتباه خود این تیم را از دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی محروم کرده است.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی  اظهار داشت: ما امیدواری زیادی به پیروزی در اصفهان داشتیم و از لحاظ فنی هم از شرایط مناسبی برخوردار بودیم. وقتی در فوتبال با اشتباه داوری مواجه می‌شوید، دیگر چیزی دست خودتان نیست. ما براساس آنچه در فوتبال رقم می‌خورد حذف نشدیم و تصمیمی که داور گرفت، همه چیز را تغییر داد. ما با یک اشتباه بزرگ از گرفتن یک جام احتمالی محروم شدیم.

وی در ادامه افزود: نکته مهم این بود که بازیکنان ما با نهایت غیرت و تعصب بازی کردند. ما یک دربی سنگین را پشت‌سر گذاشته بودیم و واقعاً تحمل فشار این بازی را آن هم در حالی که 10 نفره شده بودیم، نداشتیم. تا قبل از خوردن گل فوق‌العاده کار کردیم، اما متأسفانه مقاومت ما شکسته شد. خیلی ناراحتم که پرسپولیس در عین شایستگی حذف شد. واقعاً حق ما باخت نبود.

کامیابی‌نیا که به اردوی تیم ملی دعوت شده است، تصریح کرد: بابت این اتفاق بسیار خوشحالم و نمی‌توانم احساس خود را خیلی راحت بیان کنم. خیلی زحمت کشیدم تا به اینجا رسیدم. من به تیم ملی دعوت شدم که این اتفاق بزرگی برایم به شمار می‌آید، اما کارم سخت‌تر شده است. من فقط به این راضی نیستم که دعوت شده‌ام و دست از تلاش برنمی‌دارم تا یک جایگاه مناسب در تیم ملی به دست آورم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)