بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی هفته اول ما مقابل پرسپولیس به نفع ما خواهد بود چرا که انگیزه بازیکنان بیشتر است.

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص اردوی  نفت تهران در کردان کرج گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و فکر می‌کنم نسبت به تیم‌هایی که در ایران اردو برگزار کردند وضعیت ما بهتر است چرا که منصوریان با تیم امید هم به اینجا آمده بود و شناخت کافی از محل اردوی‌مان داشت.

وی ادامه داد: از نظر تمرینی در بهترین شرایط هستیم و از نظر تغذیه هم آشپز داریم که وضعیت غذایی بچه‌ها کنترل شود. در این میان، چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که در آخرین بازی، صبای قم را شکست دادیم و آماده می‌شویم تا در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند نتایج خوبش در سال گذشته را تکرار کند یا نه، خاطرنشان کرد: شرایط امسال نفت با شرایط سال گذشته فرق دارد چرا که بازیکنان بزرگی را از دست دادیم، اما به جای آن، بازیکنان جوان و آینده‌داری را به خدمت گرفتیم، البته بازیکنانی مثل مبعلی، ویکروم و غلامرضا رضایی هم در تیم ما حضور دارند که فکر می‌کنم حضور آنها باعث شود تیم خوبی و یکدستی داشته باشیم.

کامیابی‌نیا در پایان درباره دیدار هفته اول نفت تهران مقابل پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی در هفته اول با پرسپولیس به نفع ماست و باعث می‌شود بازیکنان با انگیزه‌ای بیشتر مقابل این تیم بازی کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)