پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در دو دیدار ابتدایی فصل بدشانس بودیم. به همین خاطر از هواداران می خواهم صبور باشند تا در آینده نتیجه بگیریم.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار برابر سپاهان گفت: در هفته اخیر ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی تدارکاتی خوبی را نیز انجام دادیم تا برای دیدار روز پنجشنبه برابر سپاهان آماده شویم.

وی ضمن اشاره به دیدار سرخپوشان برابر استقلال خوزستان که با شکست دو بر یک پرسپولیس همراه بود، افزود: ما در آن مسابقه با بدشانسی مواجه شدیم و نتیجه بازی را واگذار کردیم. اما ما باید تمام تمرکزمان را روی بازی با سپاهان بگذاریم تا در این مسابقه با پیروزی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نگرانی هواداران از نتایج گذشته این تیم، تصریح کرد: ما با بد شانسی در دیدار‌های گذشته‌مان رو‌به‌رو شدیم و آن‌ها حق دارند نگران باشند. اما ما تمام سعی و تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم با موفقیت در دیدار‌ها آتی دل هواداران را شادکنیم.

کامیابی‌نیا اظهار داشت: از هواداران درخواست می‌کنم تا کمی صبور باشند. مطمئنا ما از هفته‌های آتی به شرایط کاملا آماده می‌رسیم و با کسب نتایج خوب دل آن‌ها را شاد خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص بازی با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و می‌خواهیم مقابل سپاهان اولین پیروزی فصل را تجربه کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)