پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موفقیت پرسپولیس از هر چیزی واجب‌تر است و فردا با وجود اینکه دو کارته هستم اما با همه توان مقابل ملوان بازی خواهم کرد و کم نخواهم گذاشت.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از بازی فردای این تیم مقابل ملوان گفت: بعد از اتفاق تلخی که برای تیم پرسپولیس افتاد خوشبختانه شرایط روحی تیم رفته رفته بهتر می‌شود. از طرف دیگر برد مقابل سیاه‌جامگان کمک زیادی به ما کرد تا به شرایط خوبی برسیم اما در حال حاضر همه تمرکز ما بر روی بازی با ملوان است و 3 امتیاز این بازی را می‌خواهیم تا بتوانیم در جدول رده‌بندی لیگ خودمان را بالا بکشیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شرایط بازی پرسپولیس و ملوان در جام حذفی با بازی این دو تیم در لیگ برتر که فردا برگزار خواهد شد، چه تفاوت‌هایی خواهد داشت، ادامه داد: به هر حال قطعا بازی فردا با بازی که ما در جام حذفی مقابل ملوان انجام دادیم متفاوت است چرا که بازی در جام حذفی حساسیت خودش را دارد. چون از بین دو تیم فقط یک تیم بالا می‌آید و این مسئله حساسیت بازی را بسیار بالا می‌برد اما شرایط بازی در لیگ برتر متفاوت از شرایط بازی در جام حذفی است. ما ملوان را خیلی خوب می‌شناسیم و این تیم از یک مربی کاربلد هم بهره می‌برد. به همین دلیل ما با همه وجود فردا به مصاف ملوان می‌رویم تا 3 امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

هافبک دو کارته تیم پرسپولیس درباره اینکه در صورت گرفتن کارت زرد در بازی فردا دربی 81 را از دست خواهد داد و آیا فردا با همه توان بازی می‌کند یا مراعات را چاشنی کار خواهد کرد، افزود:‌ 7-6 هفته است که من دوکارته هستم اما در همه بازی‌ها با همه توان برای پرسپولیس بازی کردم و در هیچ بازی هم کم نگذاشتم که کارت زرد نگیرم چرا که مهم‌تر از هر چیز موفقیت پرسپولیس است. شک نکنید که فردا هم با وجود اینکه سعی خواهم کارت نگیرم اما با داشتن دو کارت زرد هم با تمام توان به مصاف ملوان خواهم رفت و مقابل این تیم بازی می‌کنم.

«در 7 هفته 5 برد، یک مساوی و یک باخت به دست آورده‌ایم»کامیابی‌نیا با بیان این جمله خاطرنشان کرد: همه تلاش بازیکنان پرسپولیس و مربیان این تیم این است که این روند خوب را ادامه دهیم چرا که ما تیم خوبی در اختیار داریم و کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد مگر اینکه خودمان اشتباه کنیم. پرسپولیس تیم جنگنده و دونده‌ای در اختیار دارد که خوشبختانه هفته به هفته بهتر می‌شویم. همه کسانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینند به این مسئله اذعان دارند که ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم اما گاهی برخی اتفاق‌ها رخ می‌دهد که نتیجه نمی‌گیریم اما همه تلاش مجموعه پرسپولیس بر این است که می‌خواهیم فردا اولین 3 امتیاز خانگی را در لیگ برتر کسب کنیم.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس تا اینجا در لیگ پانزدهم موفق نشده در خانه 3 امتیاز را به دست بیاورد، افزود: ما نه تنها در خانه بلکه بیرون از خانه هم خوب بازی می‌کنیم اما گاهی اوقات اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که از دستور خارج است با این همه امیدوارم هواداران فردا مثل سایر بازی‌ها در حمایت از پرسپولیس سنگ تمام بگذارند تا بتوانیم با گرفتن 3 امتیاز دل آنها و روح هادی را شاد کنیم.

کامیابی‌نیا درباره اینکه اگر پرسپولیس دو بازی آینده‌اش مقابل ملوان و استقلال را ببرد و از طرف دیگر استقلال مقابل سپاهان و پرسپولیس نتواند نتیجه بگیرد آنگاه سرخ‌پوشان در قامت مدعی لیگ برتر ظاهر خواهند شد،‌تصریح کرد: همه تلاش ما بر این است که این اتفاق بیفتد. چرا که بازی با ملوان و استقلال مهم‌ترین بازی‌های این فصل پرسپولیس است و در صورت موفقیت در این دو بازی و گرفتن 6 امتیاز می‌توانیم مدعی صدرنشینی در لیگ باشیم. به همین دلیل همه تمرکز مربیان و بازیکنان بر روی این دو بازی است تا بتوانیم به خواسته‌مان برسیم.

کامیابی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا هواداران ما را در خانه تنها نگذارند و به استادیوم بیایند تا در حضور آنها ضمن گرفتن 3 امتیاز از ملوان آماده حضور در دربی شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)