پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  دختر به فوتبالیست نمی دهم چون می دانم همسران فوتبالیستها چه سختی هایی را تحمل می کنند، از آسیب دیدگی ها، اردوها، شکست های بعد از بازی همه بر روی آنها تاثیر می گذارد.

 کمال کامیابی نیا هافبک تیم پرسپولیس در گفت و گویی صحبت های جالبی را بر زبان آورد که در ادامه من این مصاحبه را می خوانید:

* از روزی که خدا به شما دختر عنایت کرد چه حسی دارید؟

خداروشکر از روزی که خدا به ما کمند را هدیه داد خیلی زندگی ما تفاوت کرد و برکت حضور او در زندگی احساس می شود. هر روز از کارهایی که دخترم و شیطنت هایی که انجام می دهد لذت می برم، البته او فقط فعلا می تواند بگوید بابا… بابا… که نمی دانم منظورش با من است یا در رویاهایش این کلمه را یاد گرفته، ولی این را می دانم که دختر خیلی وابسته به پدر است.

* آیا اگر یک فوتبالیست به خواستگاری دخترت بیاید به او چه جوابی می دهید؟

سوال سختی است. اما من دختر به فوتبالیست نمی دهم چون می دانم همسران فوتبالیستها چه سختی هایی را تحمل می کنند، از آسیب دیدگی ها، اردوها، شکست های بعد از بازی همه بر روی آنها تاثیر می گذارد.

*  خیلی از مردم از ما می پرسند که وضعیت قرارداد کمال به چه صورت است؟

من با پرسپولیس قرارداد دو ساله بسته ام و امسال سال آخر آن قرارداد است و در مورد تمدید قرارداد در سال آینده باید با مسئولان باشگاه صحبت شود و جلسه ای برگزار کنیم. شرایط در پرسپولیس برای من خوب است.

* خصوصیات اخلاقی شما چیست و چرا بعد از شادی گل احترام نظامی می گذارید؟

خیلی از دوستانم به من می گویند که خاکی هستم و بی حاشیه و همینطور باحال! هواداران به من لقب گتوزو رو داده اند که این محبت آنهاست و می گویند سبک بازی من به این بازیکن نزدیک است. من بعد از گل زدنم به سمت هواداران می روم و برای تشکر از حمایت آنها شادی گلم که احترام نظامی است به آنها تقدیم می کنم و این کمترین کاری است که می توانم برای آنها انجام دهم.

* آیا امکان دارد که کمال کامیابی نیا به استقلال برود؟

نه، من این کار را انجام نمی دهم، چون شخصیت فوتبالی من این طور نیست که وارد حاشیه شوم و دوست دارم بی حاشیه فقط فوتبالم را ادامه بدهم.

*  بدترین سوتی و اشتباهی که در بازی های پرسپولیس دادید چه بود؟

فکر می کنم بازی با سپاهان بود که پاس به عقب دادم و تبدیل به گل شد و آقای برانکو از ناراحتی به سر خود زد.

* در مورد اتفاقاتی که در تیم امید افتاد و باعث شد بخاطر شما بازی 3 بر صفر به نفع حریف اعلام شود توضیح می دهید؟

شرایط در آن زمان فرق داشت و من بسیار جوان بودم. وظیفه من بازدید کردن بود. در رده های پایه از این مسائل اتفاق می افتد. در آن زمان آقای هومن افاضلی سرمربی تیم ملی امید بود که در همان بازی قرقیزستان نیز او از بازی و کنار زمین اخراج شد، من هم در بازی رفت و برگشت کارت زرد دریافت کردم و دو کارته شدم. نامه ای از سوی کنفدراسیون آسیا به کمیته جوانان می آید اما متاسفانه این نامه گم می شود، این سهل انگاری همه بود از این اتفاقات در فوتبال ما زیاد پیش آمده اگر یادتان باشد در تیم سپاهان نیز این اتفاق افتاد و مشکلی که برای آقای رحمان احمدی پیش آمد.

* آیا خدمت رفته اید و مدرک تحصیلی ات چیست؟

من از قانون معافیت سه برادری استفاده کردم و به خاطر اینکه برادرانم به خدمت رفته بودند و من پسر آخر بودم از این قانون استفاده کرده و معافیت گرفتم. در مورد مدرک تحصیلی ام نیز من دیپلم دارم و ادامه تحصیل نداده ام.

* کامیابی نیا در مورد امکانات ورزشگاه و زمین تمرین آیا راضی هستید؟

 ببینید شرایط را در ایران نمی شود با دیگر کشورها مقایسه کرد اما با تعاملی که شهرداری تهران با باشگاه پرسپولیس داشته و ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار ما قرار داده شرایط خوب است، مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز در آنجا خوب سرمایه گذاری کرده و امکانات مد نظر آقای برانکو را فراهم کرده است. البته مقداری مسیرش دور است اما از لحاظ زمین چمن امکانات بدنسازی و سالن های پزشکی، اتاق کنفرانس و اتاق های استراحت بازیکنان امکانات خوبی دارد.

* در مورد حق هواداران در فوتبال چه نظر دارید؟

من به شخصه به هواداران زیاد فکر می کنم، آنهایی که در راس کار هستند همانند مدیران باشگاهها در این مسئله باید پیگیر شرایط حضور هواداران در ورزشگاه باشند. همانند همه جای دنیا که امکانات زیادی را برای هوادارانشان فراهم می کنند و یک تماشاگر 15 دقیقه مانده به یک بازی مهم در کشورهای اروپایی وارد ورزشگاه می شود و صندلی که مخصوص اوست خالی است و می تواند راحت به روی آن بنشیند. آنها آپشن های زیادی را برای هواداران فراهم می کنند ولی متاسفانه در ایران اینطور نیست بخاطر عدم ثبات مدیریت این مسائل پیش می آید ولی آنها آینده نگر هستند. امیدوارم شرایط برای هواداران فوتبال کشورمان نیز فراهم شود.

* در مورد بازی ماشین سازی و همینطور پنالتی که داور به نفع تیم ماشین سازی گرفت توضیح می دهید؟

بازی خوبی بود، پرسپولیس موقعیت های فراوانی داشت فکر می کنم هواداران هم بازی خوبی را شاهد بودند. به نظر من در آن صحنه پنالتی نبود ولی خیلی تشخیص آن برای داور سخت بود و در اینجا باید کمک داور به داور مسابقه کمک می کرد. البته قبل ازآن با پاسی که به مهاجم ماشین سازی داده شد آفساید بود ولی داوری خوب بود و در اکثر زمان های مسابقه به صحنه ها نزدیک بود و دوندگی خوبی داشت. آقای فغانی یکی از داوران جوان و خوب ایران است. البته می توانست یک پنالتی نیز به نفع ما بر روی خطایی که بر ولادیمیر پریمیف انجام شد برای ما بگیرد.

* در مورد بازیتان مقابل پدیده مشهد که در این هفته میهمان هستید چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

بازی با پدیده سخت است. سال گذشته ما بازی رفت و برگشت را با این تیم تساوی کردیم و این نشان می دهد پدیده حریف خوب و سرسختی است. ما سه بازی تا پایان نیم فصل پیش رو داریم و سه فینال است. این را بدانید هر تیمی که جلوی پرسپولیس و استقلال حاضر شود انگیزه اش دو برابر است اما امیدواریم که پدیده را شکست دهیم و صدر جدول را حفظ کنیم. هواداران نیز همانطور که از اول فصل ما را حمایت کردند در این سه بازی به حمایت خود ادامه دهند ماهم بهترین عملکرد را برای خوشحالی آنها از خود نشان می دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)