پرسپولیس نیوز :هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس هنوز قطعی نیست و باید ما همین فاصله 9 امتیازی را حفظ کنیم.

کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس که یکی از بازیکنان تاثیرگذار برانکو در فصل جاری بوده، دربی 84 را از دست داده است. وی درباره مسائل مختلف قبل از دربی صحبت هایی را به زبان آورد.

مثل دربی 82 نیستم

من سال گذشته هم در دربی برگشت حاضر نبودم و یک بازی قبل از آن با گرفتن کارت زرد محروم شدم. نمی دانم چه بگویم  اما شاید هم قسمت اینطور است. مثل دربی 82 نیستم اما امیدوارم پرسپولیس برنده شود. فعلا 2 بار این تجربه تلخ را داشتم و امیدوارم دیگر در سالهای بعدی برایم تکرار نشود.

مجبورم خطا کنم

بازی قبلی ما مقابل تراکتورسازی حساسیت بالایی داشت و نمی شد که من رعایت کنم چون دربی را در پیش داریم. به هر حال پست من طوری است که مجبورم درگیر شوم و خطا کنم. چند بازیکن فانتزی مثل مسلمان و احمدزاده و رفیعی جلوی من بازی می کنند و این طبیعی است که من باید بجنگم. من هم دوست داشتم در دربی باشم و این فقط یک اتفاق بود. با این حال مهم موفقیت تیم است.

شاید من نیستم، دربی پرگل می شود

در 2 سالی که در پرسپولیس هستم، فقط 2 بار مقابل استقلال بازی کردم که هر 2 بار مساوی شده است. دربی قبلی را من نبودم که پرگل شد و ما 4 بر 2 بردیم. اگر اینطور است که من نباشم، دربی پرگل می شود و ما می بریم، امیدوارم این بار هم این اتفاق بیفتد.

حس خیلی بدی داشتم

صحنه ای که داور در بازی با تراکتورسازی به من کارت زرد نشان داد، حس خیلی بدی داشتم. واقعا صحنه بدی بود و داور می توانست مراعات کند و کارت زرد ندهد. اتفاقی است که افتاده و نباید حسرت گذشته را بخورم. امیدوارم دربی خوبی باشد و مردم از آن لذت ببرند.

جای من هم پر می شود

در این بازی بازیکنان دیگری هستند که جای مرا پر کنند. در بازی با صبا ما 3 بازیکن اصلی مان را نداشتیم که خدا را شکر توانستیم برنده باشیم. در آن بازی هم نفرات جایگزین خیلی خوب کار کردند و در این بازی هم همینطور خواهد بود.

قهرمانی ما قطعی نشده است

ما تمرکزمان فعلا روی دربی است، نه بحث قهرمانی است. درست است که 9 امتیاز جلوتر هستیم اما بازی به بازی پیش می رویم. 10 هفته باقی مانده و 30 امتیاز هر تیمی می تواند بگیرد. پس قهرمانی پرسپولیس هنوز قطعی نیست و باید ما همین فاصله 9 امتیازی را حفظ کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)