پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت:بازی های اول فصل ملاک خوبی برای بررسی روند نتیجه گیری تیم نیست.

 کمال کامیابی نیا درباره دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت:سپاهان تیم خوبی است که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی،در دو هفته آغازین لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفته است.با این وجود ما هم احتیاج زیادی به پیروزی در این بازی داریم و باید تحت هر شرایطی دست پر بازگردیم.

وی همچنین درباره سفر پرسپولیس با اتوبوس به اصفهان نیز گفت: ساعت پروازها مناسب نبود و به همین دلیل  برانکو صلاح دانست که با اتوبوس راهی اصفهان شویم. به هرحال مشکل آنچنان نیست و  5، 6 ساعت بیشتر در راه نیستیم. هافبک پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان پس از گذشت دو بازی از لیگ برتر،یک امتیاز کسب کرده است خاطرنشان کرد: ما در دوبازی قبلی همه سعی و تلاش مان را کردیم و از دل و جان مایه گذاشتیم ولی نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. برانکو مربی بزرگی است و می تواند تیم را به سرانجام برساند و حواشی این تیم را جمع می کند. پرسپولیس دچار بحران نشده است فقط در این دو بازی نتوانستیم امتیاز بگیریم که آن هم جبران خواهیم کرد.

کامیابی نیا درباره اینکه به نظر می رسد پرسپولیس با ادامه این روند جزو مدعیان قهرمانی نیست گفت:مطمئن باشید بازی های اول فصل ملاک خوبی برای بررسی روند نتیجه گیری تیم نیست.همه چیز از هفته هشتم به بعد مشخص می شود. تیم ما نیز یکی از مدعیان خواهد بود و در بالای  جدول قرار خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)