پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در چند هفته اخیر شرایط بسیار خوبی داشتم و امیدوار بودم که در لیست تیم ملی حضور داشته باشم.

کمال کامیابی نیا در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. به خصوص پرسپولیس در این دیدار توانست با حفظ تمرکز خود در زمین نمایش خوبی داشته باشد. البته معتقدم در نیمه اول به خاطر اینکه در بازی مقابل ملوان فشار زیادی به بازیکنان در پایان 120 دقیقه آمده بود آن طراوت همیشگی را نداشتیم اما از نیمه دوم بازیکنان به حالت عادی خود برگشتند و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف به وجود آوردیم که در نهایت یکی از آنها تبدیل به گل شد.

وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی موقعیت چندانی برای گلزنی نداشت، عنوان کرد: بعد از بازی با سایپا که ما عملکرد خوبی در خط دفاعی نداشتیم بزرگترهای تیم از جمله بنگر، نورمحمدی و نوروزی سایر بازیکنان را دور هم جمع کردند و از آنها خواستند که با همدلی و اتحاد بیشتر در کارهای دفاعی تیم را جمع و جور کنیم. ما هم در این بازی با تمرکز بالا سعی کردیم به حریف موقعیت ندهیم. خدا را شکر می کنم که گلی هم وارد دروازه پرسپولیس نشد.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه جایگاه این تیم همچنان در جدول جالب نیست، تصریح کرد: هنوز در هفته های ابتدایی لیگ هستیم و به نظرم هواداران باید کمی صبور باشند. تیم ما هم جوان است و هم باتجربه و مطمئن باشید در ادامه فصل خیلی بیشتر از این ها خواهید شنید. بازیکنان پرسپولیس شناخت خوبی از هم پیدا کردند و فکر می کنم بعد از تعطیلاتی که پیش رو داریم باید تا قبل از هفته یازدهم که دربی را در پیش داریم به اوج برسیم. رتبه فعلی ما در جدول قطعا مناسب پرسپولیس نیست اما باید بگویم هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر تنها هدف ما قهرمانی است.

کامیابی نیا درباره حاشیه هایی که بابت پنالتی زدن پرسپولیس میان بازیکنان این تیم به وجود آمده و طارمی به این موضوع اعتراض کرده خاطرنشان کرد: در آن لحظه طارمی به خاطر خطایی که روی او انجام شده بود به زمین افتاده بود و فکر می کنم شرایط خوبی نداشت. اما در عوض بن سون انگیزه بالایی برای گلزنی داشت و شاید این تصمیم از سوی کادر فنی درست گرفته شد. به نظر من مهم این است که تیم در یک بازی پیروز شود وگرنه این که چه کسی گل بزند اصلا مهم نیست. با این حال من فکر می کنم برای مهدی طارمی حاشیه درست کرده اند وگرنه او هم هدفش قطعا موفقیت پرسپولیس است نه گلزنی خودش.

وی همچنین اضافه کرد: در همان صحنه من سمت طارمی رفتم و به او گفتم اگر شرایط خوبی نداری بهتر است پشت توپ نایستی تا اتفاق بازی با سایپا تکرار نشود. به نظرم او در آن صحنه خسته به نظر می رسید و آنقدر باید حرفه ای باشد که شرایط تیم و خودش را به خوبی درک کند.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود بازیکنان این تیم بعد از بازی در رختکن مسئولان تیم را به خاطر مشکلات مالی به اعتصاب تهدید کردند، اذعان داشت: در رختکن صحبتی از اعتصاب و مسائل مالی مطرح نشد چون همه برای پیروزی مقابل تراکتورسازی خوشحال بودند و کسی به این مسائل فکر نمی کرد. با این حال مدیران باشگاه به ما قول دادند تا آخر این هفته بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود. خدا را شکر دیروز هم دیدیم که تیم دارای اسپانسر شده و دیگر مجبور نیستیم پیراهن هایی را بپوشیم که خالی از تبلیغات است.

وی ادامه داد:هفت هفته از لیگ می گذرد و ما تا اینجای فصل صبر کردیم. شخصا دریافتی ام نسبت به سایر بازیکنان خیلی کمتر بوده است. با این حال که من امسال به پرسپولیس آمدم اما 13،14 درصد بیشتر از پولم را نگرفتم. در حالی که شاید خیلی از بازیکنان نزدیک به 30 درصد گرفته باشند. البته من مطمئنم تمام اعضای باشگاه تلاش می کنند پرسپولیس از همه نظر به جایگاه واقعی اش برسد. به هر حال ما بازیکنان هم باید کمی در این خصوص صبور باشیم.

کامیابی نیا در پایان درباره عدم دعوتش به تیم ملی با وجود اقدامش برای اخذ ویزا در دوبی گفت: در چند هفته اخیر شرایط بسیار خوبی داشتم و امیدوار بودم که در لیست تیم ملی حضور داشته باشم. با این حال از انگیزه های من به هیچ وجه کم نخواهد شد چون معتقدم پتانسیل این را دارم که به تیم ملی دعوت شوم. همین که کادر فنی تیم ملی مرا زیر نظر دارند جای خوشحالی دارد و سعی می کنم طوری بازی کنم که قطعا در اردوهای بعدی در لیست کی  روش حضور داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)