پرسپولیس نیوز :  هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت: خیلی دلم می خواست می توانستم جلوی تیم سابق خودم بازی کنم.

کمال کامیابی نیا هافبک ملی پوش پرسپولیس عملکرد خوبی در هفته های اخیر در ترکیب پرسپولیس داشته است. کامیابی نیا درباره شرایط این روزهای پرسپولیس صحبت کرده است.

 

* این روزها شایعاتی مبنی بر اختلاف ملی پوشان پرسولیس با غیر ملی پوشان این تیم به گوش می رسد.؟

به شخصه چنین چیزی ندیدم و تائید هم نمی کنم. این شایعه کذب محض است مطمئن باشید.

 

* گفته می شود  دو ملی پوش با برخی بزرگترهای پرسپولیس دچار مشکل شده اند؟

اتفاقا محسن بنگر و رضا نور محمدی بزرگ ترهای تیم ملی همواره می گویند در چند سال اخیر هرگز چنین جو و رفاقتی در پرسپولیس ندیده بودیم. رفاقت در این پرسپولیسی موج می زند. بزرگترهای پرسپولیس رابطه بسیار خوبی با جوانترها دارند و ملی پوشان هم همین طور هستند.

 

* به نظر می رسد پیوستن به پرسپولیس هم برای تو خوش یمن بود و ملی پوش شدی؟

پرسپولیس انتخاب خیلی خوبی برای من بود. قرار هم بود زودتر پرسپولیس شود و چند فصل قبل علی آقا دایی مرا برای این تیم می خواست اما قسمت نشد پیراهن قرمز بپوشم.

 

* دوست داری با پیراهن پرسپولیس به فوتبالت خاتمه بدهی؟

بله، از پیوستن به این تیم بزرگ و پرطرفدار راضی هستم و دوست هم دارم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم. البته ممکن است در آینده شرایط دیگری اتفاق نیفتد ولی هرچه هست من یکی از انتخاب خودم بسیار راضی ام.

 

* قبل از آمدن به پرسپولیس نزدیکانت توصیه نمی کردند که به این تیم بزرگ اما پر سر و صدا نروی؟

نزدیکان خودم که نه! اما برخی ها این طرف و آن طرف می گفتند بازی کردن در پرسپولیس سخت است، حاشیه دارد و فلان و بهمان! با این وجود من تصمیم خودم را گرفته بودم و می خواستم به این تیم محبوب ملحق شوم. خدا را هم شکر می کنم که این اتفاق افتاد.

 

* اولین گل ملی ات را به گوام زدی و به خانواده ات تقدیم کردی. ماجرا چه بود؟

بعد از بازی با گوام خانواده ام تماس گرفتند و خیلی هم خوشحال بودند. در این چند سال پدر و مادرم خیلی برای من زحمت کشیدند و همین طور همسرم که در 3 سال گذشته مشوق و همراهم بوده است. من بارها به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی همسرم را تنها گذاشته ام و او خیلی هم سختی کشیده است. به همین خاطر گلم را به پدر و مادر و همسرم تقدیم کردم که جبران زحمات آنها باشد.

 

* برخی ها معتقدند ازدواج زود هنگام برای فوتبالیستهای حرفه ای خوب نیست؟

 اتفاقا برعکس فکر می کنم ازدواج زود هنگام به نفح فوتبالیست هاست و باعث دوری از حاشیه می شود. خود من بعد از ازدواج با تمرکز بیشتر تمرین و بازی می کنم.

 

* نمونه هایی مثل علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و … هم زود ازدواج کردند اما موفق شدند؟

ما کجا و این بزرگان کجا؟! به هر حال این موضوع هم ثابت می کند که ازدواج یک بازیکن می تواند به پیشرفت او کمک کند.

 

* بازی با نفت تهران را هم به دلیل سه کارته شدن از دست دادی؟

بله، در بازی با استقلال اهواز فقط با اختلاف یک گل جلو بودیم و اگر گل می خوردیم، خیلی بد می شد. به همین خاطر یک خطای فنی کردم و کارت گرفتم. خیلی دلم می خواست می توانستم جلوی تیم سابق خودم بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)