پرسپولیس نیوز : کانون هواداران پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد؛ هواداران با حضور گسترده در ورزشگاه آزادی ضمن رعایت کلیه مسائل انضباطی و مورد حساسیت کنفدراسیون فوتبال آسیا با حمایت همه جانبه از تیم فوتبال پرسپولیس در هموار شدن مسیر صعود سرخپوشان تلاش خواهند کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در بیانیه کانون هواداران آمده است؛ پرطرفدارترین تیم آسیا هیچگاه تنها نخواهد بود و همواره هوادارانش را در کنار خود دارد. اینبار هم آماده‌ایم برای حمایت همه جانبه از تیم محبوبمان که به آن عشق می‌ورزیم و فراتر از یک تیم فوتبال، بخشی از وجود و زندگی ما است، در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و بار دیگر چشم‌های آسیا را خیره کنیم.

ما هواداران پرسپولیس مانند همیشه با درک شرایط تیم محبوبمان، پرسپولیس بزرگ، برای هموار کردن مسیر صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، به نمایندگی از میلیون‌ها هوادار پرسپولیس در اقصی نقاط ایران و جهان و حتی غیر ایرانی‌هایی که در زمره هواداران محبوب‌ترین تیم آسیا قرار دارند، امشب چهارشنبه در ورزشگاه آزادی حاضر خواهیم شد و از دقیقه یک تا آخرین لحظه بازی حمایتی پرشور را به تصویر خواهیم کشید و سرخپوشان را در مسیر پیروزی همراهی خواهیم کرد. حضوری که نمونه‌ای عالی از آن را در بازی با النصر رقم زدیم و حکایت آن تا فدراسیون جهانی فوتبال رفت.

ما هواداران بدون توجه به تمام سختی و دشواری‌ها که بر تیم محبوبمان می‌رود، با تمام قوا بدون خستگی، سربلندی پرسپولیس و فوتبال ایران را با حضور خود فریاد خواهیم زد. حرکت موج هواداران از تمام نقاط ایران به سوی این میعادگاه آغاز شده است و بی‌تردید آنها که امکان حضور ندارند نیز دعا و انرژی خود را نثار نماینده فوتبال ایران خواهند کرد.

امشب زمانی است که فارغ از آنچه در لیگ برتر رقم خورد، حرکتی که در آسیا را آغاز کرده‌ایم را در مرحله گروهی به سرانجام برسانیم تا با ادامه حضور در رقابت‌های آسیایی و به امید خدا صعود از مرحله حذفی که در خرداد ماه انجام خواهد شد کار را پس از تجدید قوا در فصل نقل و انتقالات و با هدف رسیدن به آخرین مرحله رقابت‌ها ادامه دهیم.

اکنون که باشگاه پرسپولیس با تلاش‌های آقای محمد حسین نژاد فلاح در حرکتی ستودنی و به نشانه احترام به هواداران شرایطی را فراهم آورده است که هواداران بدون صرف هزینه بلیت، در ورزشگاه حضور پیدا کنند و ضمن تقدیر از حمایت‌های آقای مهدی تاج و سازمان لیگ فوتبال ایران که با هماهنگی باشگاه برای فراهم آمدن امکانات مورد نیاز جهت تشویق هر چه بهتر نماینده فوتبال ایران، سکوهای آزادی را به تسخیر در خواهیم آورد تا سرخپوشان حمایتی همه جانبه را شاهد باشند. همچنین تک تک هواداران هوشیار خواهیم بود تا ضمن احترام به رقیب و داور بر اساس اصول اخلاقی ایرانی و اسلامی خود در همکاری با مسوولان برگزاری مسابقات و نیروی انتظامی به جلوگیری از هر گونه بی‌نظمی، پرتاب مواد منفجره یا اشیاء متفرقه و مواردی دیگر چون لیزر که باعث محرومیت و جریمه تیم محبوبمان شود کمک کرده، تشویقی بی‌امان از تیم خود داشته باشیم که بار دیگر شهره فوتبال آسیا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)